hoi allemaal, Ben al bijna twee weken overtijd. Donderdag twee weken. Mijn cyclus verschuift iedere maand een dag. Had eigenlijk 24 oktober ongesteld moeten worden. Ik heb een keer eerder gehad dat het twee weken later was. Maar nu voelt het toch anders. Heb sinds vanmorgen pijn in mijn onderrug en afgelopen week kwam er af en toe een druppel melk uit mijn tepels. (mijn dochtertje is 10 maanden en dat druppelen is zeker vijf maanden terug al gestopt) Heb al zeker vijf testen gedaan afgelopen weken. Bij eentje een heeeeel heeeel licht streepje. Daarna alleen maar witte testen. En cb testen die niet zwanger zeiden. Heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer zou ik naar de ha moeten gaan?
Jeetje das spannend! Je kunt in ieder geval morgen de assistente van de huisarts bellen en je verhaal doen. Dan zal zij wel zeggen of een afspraak maken zinnig is. Misschien mag je wel bloed komen prikken. Succes en ik lees ff mee voor het vervolg
Hoi Marieke, Thanks voor je reactie. Zit er best wel mee in mn maag hoor. Voelt allemaal zo raar. Probeer er maar niet te veel aan te denken, maar dat valt niet mee. Ik denk dat ik idd morgen de assistent maar gewoon eens bel. Weet het anders ook niet. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Of het dan is dat ik ongesteld word, of dat ik zwanger ben, die onzekerheid is heel vervelend. Ik laat het wel horen als ik meer weet!
of je lichaam slaat een cyclus over. meestal doen ze pas iets als je een cyclus of 2 a 3 overslaat. zwanger lijkt me niet gezien je testen. heel irritant, maar denk dat je toch nog moet afwachten...
jaa its killing me. Ook pijnlijke borsten joh. Ik hoop dat ze een beetje lief voor me zijn en me eerder willen bekijken. Anders ben ik niet te genieten vrees ik die onzekerheid is echt naar. Zeker omdat ik eerst een licht streepje had. Heel licht, maar wel te zien. En nu weer omowit.
Hoi allemaal, Pff eigenlijk wil de dokter dat ik drie weken wacht. Als ik dan oversla wil hij lichamelijk onderzoek uitvoeren. Maar als ik heel graag wil mag ik een bloedonderzoek. Tenminste dat overlegt de assistent nu met de dokter. Ik wil dat zelf wel. Als ik niet zwanger ben kan het ook een cyste in je eierstokken zijn. Of niets en dan ist gewoon hormoonschommeling.