Op je eerste paar foto's zag ik het 2e streepje niet, maar op die bewerkte wel! Over een paar dagen nog eens testen, hopelijk is het dan duidelijker! Hoop op goed nieuws voor je!
Ik heb vanmorgen getest daar kwam weer een heel vaag penstreepje op tevoorschijn, vandaag 2 dagen na nod nog geen teken van de duivels. Zit niks anders op dan af te wachten. Mijn beste vriendin is echoscopiste heb haar vandaag even gebeld en gevraagd of ze inwendig even wilde kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies eruit zag, natuurlijk zei ze me meteen dat ze sowiso nog niks kon zien wel zwanger of niet zwanger. Het enige wat we zagen was ontzettend dik baarmoederslijmvlies, kan dus 2 kanten op gaan.. of een flinke menstruatie komt eraan of het is nog aan het innestellen.
Hai meiden, even een update. Ben vandaag in het ziekenhuis geweest ivm heftige buikpijn. Daar hebben ze een echo gemaakt en mijn bloed onderzocht Op de echo was nog steeds niks te zien, althans de gyn zag een 'zwart' vlekje wat volgens haar duidde op bloed of vocht?! Het hcg gehalte in mijn bloed was onder de 1 dus voor nu is een zwangerschap niet aan de orde. Volgens haar word ik binnen nu en 2 weken ongesteld gezien de dikte van mij baarmoederslijmvlies. Neemt niet weg dat ik nu 3 dagen na nod zit en ik mij afvraag of me regelmatige cyclus ineens in de war is, of een laat gesprongen eitje eventueel nog bezig is met innestellen. Feit blijft dat ik nog steeds af moet wachten.
Wat naar dat je buikpijn had, maar misschien wel fijn om zekerheid te hebben. Hopelijk kan je snel een volgende ronde in!