Zie ik ze vliegen ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wendy160981, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij zie je de overgang naar het einde van de teststrip aan voor een "duidelijke tweede streep". Maar helaas. Dat is geen tweede streep en staat bovendien op een totaal verkeerde plek als het wel een tweede streep was.

Ik zou in dezen niet gaan feliciteren, sorry. Straks gaat TS gewoon menstrueren en denkt ze hierdoor een vroege miskraam te hebben gehad.

Dit zijn helaas 3 negatieve testen. Ben het dus eens met de meerderheid.

TS, even met Kruidvat 2 voor 5 euro testen of anders met de CB Digitaal met wekenindicator. Die zijn ook gevoelig.

Hoop dat je alsnog positief gaat testen!

2. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    Is ook rot dat ik onregelmatig menstrueer nu, zie handtekening.
    Volgens deze banner, en mn eigen app ben ik nu 2 dagen over tijd met een gemiddelde cyclus van 27 de.

3. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik zie helaas ook niks op alledrie de testen.

4. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ik zie ook niks, en vaak geven deze testen ook iets vaags aan als er niks gaande is, naar mijn mening! Maar op deze testen zie ik echter niks.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.105
    15.650
    113
    Nabij Utrecht
    Maar volgens je langste cyclus ben je nog niet overtijd. En je bent nog maar net bezig (ronde 4) waardoor het maar zo kan zijn dat deze cyclus iets langer is dan de vorige cyclus (ontpillen noemen ze dat).

Deel Deze Pagina