Hi meiden, Ik wil even m'n stress moment met jullie delen. Woensdag heb ik een kV2v5 gedaan en positief Toen dacht ik nou ik doe er nog een op donderdag en dan klaar. Deze met ochtendurene gedaan en tot mijn verbazing was deze ietsiepietsie lichter. Geen paniek tot zo ver. Maar toen.... Vrijdag deed ik er nog een met ochtendurine en tot m'n grote schrik moest ik het streepje bijna zoeken. Ik dus in de stress en paniek. Ik heb in augustus een miskraam gehad met 8 wk en zag dit dus ook al helemaal mislopen. Uiteindelijk heb ik vrijdag nog een test gedaan in de middag en deze was weer helemaal mooi en zelf donkerder dan de allereerste. Pfffff meteen bedacht dat dit ook de laatste test moest zijn, want ik maak mezelf anders helemaal gek. Dit wilde ik graag met jullie. Dat een iets lichtere test, dus niet meteen einde oefening is. Nu voorzichtig proberen te genieten van het zwanger zijn.
Sommige mensen testen in de middag veel beter dan in de ochtend. Denk dat dat voor jou ook zo is Gefeliciteerd en inderdaad genieten maar! Hopelijk blijft dit kleintje plakken.
Daarbij verschillen de testen van de kv nog enorm qua hoeveelheid kleurstof. Zelfs als je 2 esten uit 1 pakje gebruikt met de zelfde urine kan er nog verschil qua kleur in zitten Denk niet dat je je eigen zorgen hoeft te maken hoor Gefeliciteerd, en idd probeer te genieten. ( al is dat mss makkelijker gezegd dat gedaan )
probeer het eens in de middag mijn testen waren in dr ochtend ook ver te zoeken smiddags springen ze eruit.