Hoi dames, Ik heb even een vraagje, ik ben sinds vorige maand begonnen met ovulatietesten, heb die van clearbleu digital, omdat ik een paar jaar geleden het is geprobeerd had met die streepjes waar ik geen wijs uit werd, Nou zit het dus zo, heb afgelopen maand 2 dagen een ''smiley'' gehad, (neem aan dat ik dan een LH piek heb??) maar we hebben wegens omstandigheden pas op de 2e dag in de avond geklust.. ik ben dus uiteindelijk NIET zwanger.. (balen) Maar ik dacht dat als je die LH piek hebt dat dan 1 dag later je ei springt, Maar nu vraag ik me af of me ei tijdens die 2 dagen al gesprongen is en dat we uiteindelijk te laat waren? Ik snap het echt ff niet meer, wil weer deze maand die testen halen, maar ''moeten'' we dan meteen op de eerste dag dat we zo een smiley hebben klussen? (buiten het feit dat je om de dag moet klussen rond die periode, maar we hebben verschillende diensten) dus daarom gebruiken we die ovu testen... Zo.. ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is, en dat er dames zijn die mij wat er over kunnen uitleggen!! Alvast ontzettend bedankt! Liefs Giselle
Hoi, Als je LH piek hoog is, dan ben je het meest vruchtbaar. Het eitje komt dan binnen 24/48 uur. Ineens zakt je LH naar beneden en dan is de eisprong geweest. Het eitje is dan nog wel 12 uur te bevruchten. Dus je was wel op tijd als ik het zo lees. Maar helaas raak je niet altijd gelijk zwanger...En als je een smiley hebt, zou ik idd die dag al gaan klussen...de volgende dag kan de smiley alweer weg zijn! De smiley zegt eigenlijk: joehoe, klussen maar, want ik(eitje) kom eraan!! Jammer dat je nog niet zwanger bent!! Veel succes met de volgende ronde!