Daar ben ik nog nooit geweest vroeger trok me dat niet echt liever een illegaal feestje Maar ik zeg nooit nooit! Alleen er zijn dr weinig van me vriendengroep die nu nog echt naar een feest gaan Wat voor feesten ga jij heen?
Auto Festivals ja. Nurburgring/Nordschleife Subaru Trackdays TWA Tuningdays HOW 100% tuning Speed Pugdrivers.be CP Zandvoort En blablabla
Meestal Hardstyle, Defqon, Intents, Decibel, Q-Base dat soort feesten, Dit jaar ook Dominator, ben er nog nooit geweest, Maar lijkt me wel heel leuk!
ja hier ook! ook hardcore-hardstyle feesten alleen de laatste is al wel weer een tijdje geleden, we gaan volgende maand wel naar mysteryland ( die is voor ons op 10 min afstand dus lekker dicht bij huis)
Yep gaan dit jaar weer naar lowlands vorig jaar ivm 40weken buik niet geweest de 7 voorgaande jaren wel
lowlands 4x geweest dynamo open air 1x wacken open air 4x en dan nog kleine festivals zoals party-san,death feast, neutotic deathfest etc etc Metal/rock festivals dus
Ik ging een paar jaar terug best vaak naar festivals. 2 weken terug ben ik voor het eerst weer naar zomerkriebels geweest, moest weer even inkomen maar oh wat heb ik het naar mijn zin gehad Ga nu ook naar dance valley!
ik ben meer van lowlands en pinkpop, vroeger elk jaar naar dance valley, mysteryland en extrema outdoor, maar ben echt ouder geworden en voel me daar niet meer thuis
Ja! - Lowlands - Werchter - Sziget - Concert at Sea - Pinkpop - Bluesfestival Kwadendamme - en allerlei kleinere regionale festivals Lowlands als all time favourite, maar na vorig jaar voor de tiende keer te zijn geweest komt er nu een einde aan die traditie. De run op de kaartjes, het publiek dat steeds hipper wordt (en wij zijn allesbehalve hip) en het feit dat er steeds meer gefocust gaat worden op DJ's (het avondgebeuren) heeft ons doen beslissen dit jaar naar Pukkelop in Belgie te gaan. Heb er zin in! Sziget is trouwens een aanrader! Zo groots opgezet, leuke locatie (op een eiland) en de combinatie stedentrip/festival is ons heel goed bevallen. Wij houden van muziek en vinden het leuk om de kleinere, onbekende bands te leren kennen. Festivals zijn daar de perfecte gelegenheid voor! Nu, met de kleine, moeten we wat keuzes gaan maken omdat we niet al te veel gebruik willen maken van een oppas. Dus dan is het tossen wie er gaat, mijn vriend of ik Een festival per jaar doen we samen en dat is nu dus Pukkelpop.
Onze eerste kleine is nog onderweg. Maar met 30 weken buik gewoon naar Graspop Belgiƫ geweest. Is inmiddels een traditie en die houden we er in. Zolang de kleine nog baby is gaat ie gewoon naar opa en oma voor dat weekendje, we hebben ook nog vrienden die graag een weekendje willen gaan oppassen. Dat komt dus goed. Zodra de kleine echter mee wilt worden er gewoon oordopjes gekocht en gaat ze lekker mee. Lekker op de betaalde camping en de dagen slijten op het festival terrein. Picknick kleed mee en genieten maar . Groetjes, Brace
Ik ga oook graag naar festivals en feesten. Old school classic is mijn favoriet. Vooral feesten van b2s . Kijk nu uit naar decibel !
Ik ben 2 keer op Pinkpop geweest. 1 keer op Werchter Classic en 1 keer op het Beatstadfestival in Den Haag Ik vind outdoor concerten leuk!