Ik heb een vraagje. Stel ik ben volgende week nog steeds niet ongi. en de testen zeggen nog steeds negatief :x . Woendag gaan we met vakantie en eigenlijk wil ik graag weten daarvoor waar we aantoe zijn. (wel of geen rozetje op het terras hihi) Als ik dan naar de huisarts ga wat voor onderzoeken doet hij dan??? Sorrie misschien staat het ergens maar heb het niet kunnen vinden. Dank Dank
hoeveelste syclus na het stoppen met de pil is dit voor jou? ik ben in de 2e ronde al naar de ha geweest was geloof ik na 5 of 6 weken nog steeds niet ongi, hij heeft mijn verhaal aangehoord en me doorgestuurd naar de gyn, ging nog wel 4 maanden overheen voordat ik daar terrecht kon maar goed. hij heeft verder geen onderzoeken gedaan bij mij. succes
Ik bedoel eigenlijk niet onderzoeken of er wat mis is maar je leest hier op het forum vaak dat er mensen voor een zwangerschaps test naar de huisarts gaan en daar wel positief getest worden en mijn vraag is dus eigenlijk wat voor test dat dan is.
Ha Pien. De dokter neemt wat bloed af om te kijken of je hcg, het zwangerschapshormoon, in je bloed hebt. Groetjes.
AH Ha met een spuit en een naalt Maar misschien moet ik stoere pien zijn en gewoon dapper zijn.(hihihi ben een beetje bange poeperd voor naalden)
Maar denk niet dat die dat al doet met een paar dagen overtijd hoor. Hij zal je wel gewoon zeggen om geduld te hebben vrees ik.