voel me een beetje rot..

Discussie in 'De lounge' gestart door fopspeentje, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    Ik moet even van me afschrijven dames, jullie hoeven niet te reageren maar het mag natuurlijk wel ;)

Morgen gaan vriendlief en ik trouwen, helemaal geweldig natuurlijk!! :D
    We hebben besloten om het gewoon klein te houden en trouwen gewoon 'gratis' morgen ochtend. Familie vind het natuurlijk ook allemaal leuk enzo alleen de helft komt gewoon niet :$

Mijn zusje en zwager liggen in een ruzie met mijn moeder en opa&oma, die komen dus niet wat ik heel erg jammer vind.. Mijn zusje en zwager nemen ons woensdag mee uit eten om het toch nog een beetje te vieren..

De tante van mijn vriend komt ook niet, omdat ze geen vrij heeft aangevraagd, en mijn stiefvader komt ook niet want die staat alleen op de zaak en kan dus geen vrij nemen. Prima, daar heb ik wel vrede mee..

Nou belde mijn vriend net zijn oma op om haar te helpen herrinneren dat ze morgen met zijn oom mee rijd, zegt ze doodleuk dat ze er helemaal niks vanaf wist en niet komt omdat ze geen zin heeft en pijn heeft met lopen!!! :$ dit is overigens haar eigen fout omdat ze dingen doet waarvan ze weet dat het niet kan. Ook wist ze twee maanden geleden al dat we morgen gaan trouwen..

Als klap op de vuurpijl kwamen mijn opa&oma net even langs, en begon mijn oma van; 'nou we hoeven eigenlijk helemaal niet te komen want we mogen toch niet naar binnen.' Dit steekt, want natuurlijk wil ik ze er graag bij hebben, iedereen staat gewoon buiten en daarna gaan we naar ons huis voor koffie en gebak. Ze komen ook wel gewoon, maar hoe ze het zei vond ik niet leuk..

Mijn vriend zegt dat het alleen om ons draait en dat is natuurlijk ook wel zo, ik ben ook supergelukkig met hem en wil niets liever dan met hem trouwen! Maar als de helft maar gewoon niet komt opdagen dan lijkt het net alsof het niet "bijzonder" genoeg is omdat wij op dinsdag ochtend trouwen..

Over twee weken geven we een tuinfeest bij mijn moeder, en dan is iedereen er wel bij, behalve mijn zusje en zwager, maar dit is toch niet hetzelfde.. Dan zijn we tenslotte al twee weken getrouwd.

Zo, dat lucht op. Dankjewel voor het lezen dames!

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik kan me helemaal voorstellen dat je je een beetje rot voelt hierdoor!

in elk geval wil ik je alvast feliciteren en hoop ik dat je een fijne dag gaat hebben!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

he geds meid dat is niet leuk.. Maar je vriend heeft wel gelijk ;) het draait om jullie en niet om de rest! Lekker van genieten morgen van de mensen die wel komen :D

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

alvast GEFELICITEERD!!!.

maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vind en het steekt. want je trouwt tenslotte maar 1 keer.

ik wens je morgen toch een hele mooie dag (het gaat idd om jullie) en wil je een virtuele knuffel geven

5. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    dankjewel meiden! ;)

6. Dana

Dana Niet meer actief

pfff, jeetje! ik kan me voorstellen dat je dat op zijn minst dwarszit!
    meid, lekker trouwen morgen, geniet ervan, maak het de mooiste dag van je leven en laat al die afhakers niet bepalen hoe jij je voelt!

ik kan me goed voorstellen dat je hiermee zit, komen er mensen morgen die heel veel voor je betekenen? hou je daaraan vast en natuurlijk het belangrijkste, morgen ben je de vrouw van de man van je dromen :D :D

gefeliciteerd alvast!

7. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ja mijn moeder natuurlijk.. en 's middags een goede vriendin van me..
    maar mijn zusje is er niet bij en zij betekend heel erg veel voor me..

8. Bloemetje24

21 jul 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, kan me voorstellen dat je hier een beetje van baalt. Het is toch jullie trouwdag ook al trouwen jullie eenvoudig in de ochtend, het is jullie dag morgen en dan is het wel zo leuk als je familie en dierbaren erbij aanwezig zijn..moeilijk. Ik zou me (hoe moeilijk het ook is) me er op dit moment niet al te veel mee bezig houden omdat het tenslotte de avond voor jullie mooiste dag is. Probeer positief te denken en aan de woorden van je aanstaande te denken, het draait om JULLIE! Jullie moment. Ik begrijp je heel goed hoor, zou er zelf ook van balen...kan je verder niet veel advies geven, maar hoop dat je toch geniet, en je zal zien dat morgen vast en zeker een geweldige dag gaat worden! (Wel toevallig, wij zijn ook op 2 augustus getrouwd, 3 jaar geleden;))

Wens je een prachtige dag toe!
    XXX

9. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    dankjewel! ik probeer het ook wel van me af te zetten, en ik weet dat vriendlief gelijk heeft maar inderdaad, het is niet leuk..

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt meid!
    Zou ik ook hebben!

Je vriend heeft gelijk, het gaat om jullie! Dus ga lekker van jullie dag genieten met zijn 2tjes en van de mensen die er wel bij zijn!

Alvast gefeliciteerd!!!! Volgens mij hebben jullie het weer wel mee als ik zo de voorspellingen zag voor morgen! :D

11. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ja dat wel ja, het word heerlijk weer! :D

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geniet morgen van jullie moment met zijn tweeen meid! Een heel bijzonder moment. Kan me voorstellen dat je baalt dat niet iedereen er is, maar daarmee wordt het niet minder bijzonder voor jullie. Nogmaal geniet, en alvast gefeliciteerd!

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    He bakkie!!
    Maare......ik ben het met je super vriend eens. Het draait om jullie. Dus vergeet de boel en geniet van elkaar. Morgen is het prachtig weer, het wordt gewoon een topdag!!!

14. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik snap wel dat je baalt dat niet iedereen komt, maar....ik zou er ook niet persé op staan te wachten om ergens voor een deur van een zaaltje te staan omdat iemand daar trouwt. Erna naar iemand toe om een borreltje te drinken / taart te eten zou ik prima vinden, maar om nou buiten te moeten wachten....of ben ik de enige die dit vindt?

15. Dana

Dana Niet meer actief

oh dat had ik niet eens zo opgevat, ik dacht dat mensen er wel bij mochten zijn toch?

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    dat is niet zo leuk... of je nu gratis trouwt of niet maar je bewijst je liefde voor elkaar en daar draait het om!

17. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    nee alleen de getuigen mogen mee naar binnen, en daarna wilde we met iedereen foto's maken en vervolgens naar ons huis..
    maar degene die niet de moeite nemen om naar het gemeentehuis te komen, komen ook niet naar ons huis.. ze vinden het blijkbaar geen echte bruiloft..

18. Dana

Dana Niet meer actief

vind ik ook, het is prima toch zo? jullie dag hoor en als het ze niet aanstaat nou blijf dan vooral weg. beter dan dat ze daar ter plekke drama gaan creëren toch?

19. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik zou t niet erg vinden hoor om buiten te wachten. sterker nog, doe t ook morgen bij een goede vriendin van me. ben jij dat niet stiekem? haha,
    t is nou echt niet zo dat je 2 uur buiten moet wachten. is geloof ik een kwartiertje ofzo. nou als dat al teveel moeite is...

ik snap heel goed dat je baalt, maar ga er gewoon een geweldige dag van maken meis! t weer heb je mee en je soon to be husband als t goed is ook :D

fijne dag! en alvast gefeliciteerd!

20. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ja precies, blijf dan vooral lekker weg, ik heb echt geen zin in chagrijnige gezichten!

@mendie, hahaha nee dat ben ik niet :p maar indd, het is maar een kwartiertje, miss nog niet eens.. en dat is dan blijkbaar teveel moeite..

Deel Deze Pagina