Hoi dames, Een beetje laat op de avond, ik was nog niet zo moe.. Vorige keer ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen. Uitgaande van die cyclus, plus gister echt dat "rauwige eiwit" in m'n onderbroek (sorry), het koud hebben; maar heel warm zijn, en misselijk zijn denk ik dat mijn eisprong eraan komt! Ik heb de vorige ronde met ovulatietesten van Sensitest gestest. Deze ronde met de ovulatietesten van de Etos, waarin 7 basis ovulatietesten zitten. (Roze met witte verpakking) Vorige keer merkte (misschien dat het niet kan, maar ik had er het idee van) ik dat er toch een oploop in zat. En deze ronde dus weer. Gister zo rond 17:30 getest. Zeker niet positief, maar hij was duidelijk te zien. Vandaag ook getest zo rond 17:30; nog weer een stukje duidelijker. En net rond 23:00 getest, en deze was nog weer beter!! Ik denk (hoop eigenlijk) dat als ik morgen weer test, hij dan misschien zo'n beetje moet knallen. Ik zit op dag 14 nu in m'n cyclus. Vannacht/vanochtend hebben we gevreeën, en morgen avond wouden we eigenlijk weer is dat een beetje een goede timing denken jullie? Ik zal morgen even een foto van "het rijtje" maken met de ovulatietesten. M'n mannetje ligt in bed, en anders moet ik door onze slaapkamer naar een andere ruimte toe om ze te pakken. Ik zal de foto van vanavond meesturen.
Hierbij de foto van het rijtje. Bovenste eergistermiddag Middelste gistermiddag Onderste gisteravond En nogmaals, ik weet dat geen van alle positief is; ik wou alleen even laten zien dat ik deze ronde weer een oploop heb, net als de vorige keer. Ik ga zo boodschappen doen, en haal dan de clearblue ovulatietesten! Fijne dag iedereen!
Sorry voor de gekke uitloop op het eerste testje... ik heb er al wat op gedruppeld, maar ik heb ze in het doosje bewaard, misschien daarom?
Dat zou ik zeker doen. Spannend hoor. Hopen dat je over ongeveer twee welen een mooie zwangerschaps test hebt