Graag jullie mening gevraagd en getrainde ogen gevraagd.. Ben niet zo handig met foto's maar heb mijn best gedaan het er zo goed mogelijk op te krijgen: Bekijk bijlage 73796
Sorry, ik kan er vrij weinig van maken. De foto zelf is onscherp....mocht je nog een nieuwe foto willen maken gebruik dan de macro stand (dat bloemetje) , de foto zal dan scherper zijn.
ik zie wel een streepje doe anders over een paar dagen een nieuwe test dan moet hij wel duidelijker zijn
Je kan wel een discussie voeren over of het echt een streep is, maar het is duidelijk dat er in ieder geval verkleuring is! Volgens mij een wazige streep op de plek waar hij hoort te staan. Hoever ben je al overtijd, of nog voor NOD?
Ik zit al ruim over mijn nod. Vorige week een lichte bloeding (4 dgn na nod) gehad maar symptomen bleven aanwezig. Eerste zwangerschap duurde het 2,5 mnd voordat ik bij de ha positief teste, dus laat posi testen is niet nieuw voor mij.. Dit is de 2e vage positieve test echter eerste was van predictor. Maar ik zie ook een streepje in de foto die ik in negatief heb gezet.. Misschien dan toch raak in ronde 18??
Ik zie ook een licht streepje. Wellicht kan je om een bloedtest vragen of om een echo aangezien je ruim over NOD heen zit? Dan zou er toch een vruchtblaasje te zien moeten zijn? Ik duim voor je meid!
In het echt is ie duidelijker te zien en even breed als de controle streep, en hij is echt roze. Niet wittig of een dun pennestreepje wat je kan verwachten bij een indroogstreepje. Het is kv 2v5...