hoi dames, ik heb ff een vraagje ik heb 3 positiefe testen gehad 3,4 dagen geleden. alleen heb ik gister heel licht bloed verlies gehad maar drie drupjes ofzo nu weer over. wat kan dit zijn? gr gestreste suuzie
misschien een gesprongen vaatje? het schijnt dat alles daar beneden heel goed doorbloed is nu! als je verder geen kramp hebt zou ik me geen zorgen (proberen) te maken... liefs!
Ja als het echt zo weinig is zou ik me ook niet zo'n zorgen (proberen idd) te maken, en als je dat wel doet nog een keer testen als hij nog mooi donker is zal er weinig aan de hand. Of een dokter of zo bellen natuurlijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap
als het een bij een paar druppels blijft en je geen pijn hebt zou ik me idd niet al te veel zorgen maken.. bij mijn mk had ik het dagen achter elkaar voor het mis ging..,bij Lisa had ik ook 1 x wat druppels in wk 5 en wk 26 en wk 32. dat was steeds een vaatje dat gesprongen was...ze is kerngezond.. probeer niet teveel te stressen...
het kan een innestelingsbloedingkje zijn ,ik had dat ook de 2de dag dat ik positief teste licht bloed verlies, wat dezelfde dag nog stopte was ook maar een paar druppels.
thanks dames voor julie reactie. di dan maar ff nog een testje ertegen aan gooien. ik heb verder geen kramp ofzo gehad en nog steeds een beetje klachtjes wat ik daarvoor ook had dus daar is geen veranderingen aan. duzz maar ff wachten.(waar ik niet zo goed in ben) doeidoei