ovu test zw & kids

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by pipootje, Aug 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pipootje

pipootje Niet meer actief

Ik doe deze ronde voor de 1ste x ovulatie testen gebruiken
    En vandaag om 14.00 de aller eerste gedaan
    Ik ben nu 1 dag klaar met mn menstruatie en krijg al 2 streepjes te zien
    Ik weet dat ie nog niet goed is omdat hij nog niet even donker is
    Maar kan je zo snel na menstruatie al een op weg naar positieve ovulatie test krijgen..
    Had de laatste x een cyclus van 37 en verder schommelt hij tussen 30 en 34dagen..
    Dus volgens berekeningen moet ik zowieso pas eind van de maand ergens springen.. maar omdat mn cyclus zo schommelt was ik dus alvast begonnen met de ovulatie testen.
    Morgen ga ik weer rond 14.00 een staafje dopen. .mja heel verhaal
    Maar de vraag is dus of het kan en normaal is dat ie nu al zo is
    sorry maar ben nog echt niet thuis met ovulatie testen gebruiken

Attached Files:

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Dit zegt nog niks, je lh kan heel erg schommelen. Hij is pas positief als het teststreepje minstens even donker is als de controlestreep.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    heel veel vrouwen hebben gedurende de cyclus een streep.. Gewoon iedere dag blijven testen en wanneer je hem duidelijk donkerder ziet worden 2x per dag testen

4. pipootje

Oke ja ik ga zowieso nog even doortesten totdat hij even donker is of donkerder, en dan daarna moet die springen toch
    Hoelang na het positieve streepje moet je doortesten of maakt dat niet uit

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    "meestal" heb je twee dagen een knaller (dus teststreep donkerder dan controlestreep) Daarna zal hij gaan aflopen en zie je dus dat je ei gesprongen is..

6. pipootje

Oke dankjewel, dan wacht ik het voor nu nog even af en dan aan het eind van de cyclus hopen op een positieve zw. Test:)

7. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Kijk dit is mijn testrijtje.... Zoals je kunt zien plas ik ook elke dag een streepje. Pas zodra ie wat donkerder werd ben ik 2 keer per dag gaan testen en vandaag de eerste positieve. Die is duidelijk donkerder dat de test streep. Dus het is heel normaal dat je zo vroeg al een streepje ziet.

8. pipootje

Ja ik zie het ja, nou dankjewel voor jou foto ik ga vrolijk door plassen en wacht tot hij net zo knalt als de jouwe:)

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Dit is inderdaad heel normaal. Mijne zien er nu al een paar dagen ongeveer zo uit... Soms nog donkerder en dan weer iets lichter. Je kan nog niet zien wanneer je ei gaat springen.
    Succes!

10. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Rond mijn menstruatie zijn de ovu testen ook altijd donkerder :)!
    ik vind de zw&kids ovu testen de beste van allemaal!
    Succes deze ronde

11. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Succes!!!

Share This Page