Dag dames, Deze staat ook op "zwanger worden", maar dacht dat het misschien ook wel handig is om hier te plaatsen. Kreeg onlangs een tip van een vriendin. Voor dames die een iPhone hebben kan je gratis P Tracker Lite downloaden. Deze is Nederlands en houdt je hele cyclus bij en rekent je gemiddelde cyclus uit en wanneer je eisprong zou kunnen hebben. Ik moet zeggen dat het aardig klopt. Zelf hou ik dit bij tezamen met ovutesten om een beter inzicht te krijgen. Ik zeg absoluut NIET dat dit je kans vergroot of dat dit HET middel is of wat dan ook (ik zie het aan mijzelf ), maar mij helpt het om beter inzicht in mijn cyclus te krijgen en wanneer je het beste kan vrijen voor een kindje. Ik gebruik dit ook, omdat ik niet kan temperaturen ivm onregelmatig werken.
Je hebt ook voor je iPhone de app van Fertilityfriend, die kan je dan ook nog syncen met je web versie, dus als je een dag alleen op internet invult en niet op je foon, dan sync je en dan staat alles weer goed, andersom kan dat dus ook. en van what to expect when your expecting, hoewel die vond ik niet zo fijn. wel als je zwanger bent is die fijn. Is echt dag voor dag beschreven en week voor week. Ook voor als je al zwanger bent zijn Ipregnancy en Pregnancy. Als je beetje zoekt in de store vind je er een heleboel, maar dit vind ik de fijnste. Vooral die van Fertilityfriend.