Nou ik heb geen clearblue uitslag nodig hoor, ik zie duidelijk twee streepjes op je test! Gefeliciteerd!
moet je niet te hard zeggen hoor...iedereen is anders ik had 2 cb's nodig en 1 predictor voor ik het een klein beetje kon geloven...
First Ladyyyy! Ik zie 2 streepjes! Gefeliciteerd! Maar ik had precies hetzelfde gedaan hoor (nog 3 cb testen halen ) Zet je die er ook nog ff op? Liefs Malina
al die andere test gedaan? Ik ben nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig.... maar afgaande van de eerste test en je foto..... GEFELICITEERD!
ZWANGER! Dames, ik wil jullie bedanken voor jullie hoop! Nu geloof ik het gewoon.. mijn mannetje is echt nog steeds sprakeloos! Ik mocht deze maand niet meer op zwangerschapspagina komen.. en dat heb ik ook gedaan. Heb het na 3 maanden van me afgezet..en ben EINDELIJK zwanger. Ik hoop dat jullie ook gauw zwanger worden! Ik blijf voor jullie duimen..
Ik was je verhaal net aan het lezen, en was nieuwsgierig naar de CB uitslag. Dus gefeliciteerd meid! Groetjes Miranda.
Dank je wel dames! Ik ga zo mijn banner aanpassen.. dames wat moet ik nu doen? Moet ik volgende week een afspraak maken met een verloskundige?
Super ja.. zo een positieve test, had het echt niet gedacht! Ik zat gister nog naar babyboom te kijken, en hoopte ook gauw zwanger te worden!