hallo ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan ben al wel zo misselijk en savonds harde buik,en Vrijdag op zaterdag nacht heb ik een beetje bloedverlies gehad maar deze week moet ik officieel ongesteld worden. maar ben nog niet ongesteld! nu is mijn vraag wat kan het zijn geweest dat ik een beetje bloedverlies heb gehad,maar mijn gedachte gaat toch dat ik wel zwanger ben, want ben ook heel moe en kan veel slapen,en met name savonds veel eet buien maar mijn test gaf vorige week woensdag negatief aan! Wie kan mij er iets over zeggen Mvg diana
Hoeveel dagen na je eisprong had je bloedverlies? Dit kan namelijk innestelingsbloed zijn...de innesteling vind volgens mij 5 tot 10 dagen na je eisprong plaats. Even afwachten dus of je deze week ongesteld wordt en anders nogmaals testen. Succes!
Ik denk dat je vorige week veel te vroeg was met testen! Aan je banner te zien moet je nog 2 dagen tot je NOD en dan heb je op z'n vroegst eergisteren ofzo positief kunnen testen (en zelfs dan is het vaak nog te vroeg). Zou nog een dag of 4 wachten (makkelijker gezegd dan gedaan ) en dan nog een keer testen... succes!
Helemaal mee eens, met zo'n vroege test weet je nog niets, maar snap het helemaal hoor . Succes met wachten!
kan idd best een innestelingsbloding geweest zijn,twee weken nadat ik zo'n bloeing had als jij beschreef testte ik pas positief
Volgens mij heb je veels te vroeg getest. Gewoon morgen op je NOD nog een keer testen als je niet ongesteld bent.