Hallo! Ik had vrijdag een test die net lichter was dan controlestreep. Zaterdag om 10 uur en 20 uur een knaltest. Zondagochtend een test die weer iets lichter was dan die van vrijdag. Mijn normale temperatuur ligt rond 36.8 (en die is meestal erg stabiel met 1 keertje een uitschieter naar 37.0 tijdens mn menstruatie eind december en 1 keertje 36.7 een week geleden). hNu heb ik vrijdag en zaterdag niet gemeten, stom.., maar: zondag: 36.9 maandag: 36.9 dinsdag 37.5 woensdag 37.5 donderdag 37.0 Kan dit een innestelingsdip zijn? Hoe is het anders te verklaren? (Ik heb gisteren buikpijn gehad en steekjes rechts (rechts voor mijzelf, als ik naar onderen kijk zeg maar)) Gr. Aily Voor volledig beeld: - heb wel vanacht in hotel geslapen voor mn werk, dus ander bed, andere kamertemperatuur wellicht. Ik weet niet of dat uitmaakt? - en ik heb ipv 7.5 maar 6.5 uur aan 1 stuk geslapen. - vorige cyclus had ik een week voor nod al last van bruinverlies. Toen niet getempt. Misschien daalt hij nu alvast omdat ik dit nu ook weer week voor nod ga krijgen?
Hi! Mijn temp is ook vanochtend weer laag, dus ik zal wel gewoon ongi worden over een week... Vraag beantwoorden is dus niet meer nodig, helaas.. Liefs, Aily