Raar dat ze sinds mei niets laat horen en nu haar kind wel twee dagen weg brengt. Beetje vreemd... Zou ook niet afzeggen maar zou wel vragen om noodnummers dat als hij echt overstuur is snachts je wel kan bellen. En inderdaad iets ondernemen wat hem goed moe maakt Snap eerlijk gezegd niet waarom ze hun kindje niet meenemen.. Als ze smorgens om negen uur al weggaan kan het kind toch gewoon mee? Of is dat zo vreemd... Mijn dochter ging gewoon mee naar bruiloften en dat soort feesten hoor.
In het ergste geval is het 24 uur drama ... Maar ik denk dat het vast mee gaat vallen. Ga een stukje lopen zodat uk zich vermaakt en hoppa de dag is als het ware al om. Heb al drie keer op kindjes op gepassen die ik nauwelijks zie en dat gaat altijd prima. Het ligt vaak aan jezelf ... probeer niet je eigen gemoed op het kindje over te brengen en zorg dat als de ouders weg gaan dat hij een kus geeft en even zwaait. Zal best even moeilijk zijn met afscheid nemen maar je draait je om en gaat spelen ... binnen 5 minuten is hij heel de situatie vergeten. Successs
Thx voor jullie reacties! Ik zal zeker proberen alles positief te benaderen. Lang badje is wel een goed idee!
Moet zeggen dat ik het ook een apart verhaal vind,. Niet dat ik je niet geloof hoor. Maar in mei voor het laatst gezien. Ik zou zelf als moeder het niet doen. Het liefst breng ik mijn kinderen naar mensen die ik echt goed genoeg ken en waar van ik ook weet dat mijn kinderen hun kennen. Met de oudste ben ik nu makkelijker dat wel maar ja die is oud genoeg om voor zelf te zorgen mocht het nodig zijn. Kan me ook voorstellen dat je er een beetje tegen opziet. Maar idd positief benaderen dan maar dan moet het goed komen., Kan je in geval van nood ook nog iemand anders bellen voor het kindje vriendin is een aardig eindje uit de buurt mocht het toch niet gaan.
Ja het is niet dat we mekaar niet goed genoeg kennen (ken haar al 20 jaar), maar ik zou mijn kindje daar eerlijk gezegd ook niet brengen... NIET omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat ze haar amper kent en ik zou willen dat ze op haar gemak is, zeker 's nachts. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie ik anders zou moeten bellen. (in geval van nood) Ik ken haar moeder wel, maar die heb ik ook al in jaren niet gesproken. (weet ook niet of zij ook naar dat huwelijk gaat)
Afzeggen kun je echt niet maken. En ik zou me eerder vervelend voelen als ik jou vriendin was. Om mijn kind achter te laten bij iemand die hij nauwelijks kent. Maar blijkbaar boeit het haar niet. Probeer het gewoon gezellig te maken. Kinderen zijn flexibel
Nee ik zeg het niet af. Ik weet dat kids flexibel zijn, moet gewoon even van dat vervelende 'ik zie er tegenop' gevoel af.
Ik zou ook niet afzeggen.. Maar snap je stress wel. Straks zit je met een kind dat enkel z'n moeder wil midden in de nacht. (Ik zou d'r dan ook gerust bellen als het echt niet anders kan) Ik heb nu al stress van de logeerpartij in november 2 meiden, 1 kamer... En ze houden geen halve seconde hun mond.... He gaat dat aflopen 's nachts. Ik denk dat ik maar alvast een plekje reserveer op de andere kamer waar ik evt 1 van beiden naartoe kan verhuizen als het echt de spuigaten uitloopt Hier weleens middagje op de buurjongen van toen nog 2 ofzo gepast. Overdag ging prima... Pas bij het eten werd hij lastig. Praatte ook nauwelijks en ik was echt even vergeten hoe dat ook alweer werkte Mar het kwam gewoon goed hoor... Dus kop op! Je kunt het! (En het ergste geval slaap je samen op de bank... Uiteindelijk slapen ze altijd. )
Ik kan mij voorstellen dat je er tegen op ziet. En ik snap wat je bedoelt dat je hem weinig ziet. Ik zou het gewoon zo gezellig en leuk mogelijk maken. We zijn tenslotte moeders en dat komt best goed! En wat betreft de nacht misschien slaapt hij bij jullie wel goed. En het is maar 1 nachtje Ik persoonlijk vind het nu te laat om te cancelen.
Komt nooit goed met m'n vriend, die slaapt zo diep dat ie overal op gaat liggen. Maar we hebben een groot zetelbed in de logeerkamer. Ik cancel het niet hoor. Ik kan het door jullie reacties al iets meer relativeren, thx!
Kan toch leuk worden als hij een beetje overeenkomt met je dochter? Ik zou ook wel een handleiding vragen of een beetje zijn dagschema. Maar voor de rest zou ik iets leuks gaan doen met de kinderen en dan komt het - zeker overdag - wel goed hoor. Natuurlijk is het altijd handiger als je hem iets beter zou kennen. Maar tja, dat is nu niet en je vriendin betrouwt je kennelijk wel!
Kan ze niet donderdag of vrijdag even een bakkie komen doen? Al is ze er maar een uurtje, dan is hij er even samen met mama geweest en ben je niet helemaal vreemd voor hem!
Ik heb haar in elk geval wel een mailtje gestuurd met dat ik wel een beetje zenuwachtig ben omdat de jongen mij zo lang niet heeft gezien. En of ze een schemaatje ofzo wil opschrijven. (mailtje omdat ik pas vanavond kan bellen, en ik krijg het op papier beter overgebracht op het moment )
Zo, m'n logeetje ligt voor z'n dutje in bed. Benieuwd of hij gaat slapen! Verder is het wel goed gegaan, even gehuild toen papa en mama weggingen, maar voor de rest heeft hij superbraaf gespeeld!