hey dames.. dit is trouwens niet mijn foto, want kan ff geen foto maken van mijn test.. maar mijn test zier er psies zo uit binnen 13 min, volgens mij nog niet positief toch?? ps/ test was na 3 kwartier nog iets donkerder geworden http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/24/Positieve_LH-test_-_detail.jpg/180px-Positieve_LH-test_-_detail.jpg
weet niet welke test je hebt gebruikt, maar de meeste testen mag je na 10 min. niet meer aflezen, mits in de gebruiksaanwijzing anders staat?
van sensi test.. en in de bijsluiter staat, dat je resultaat krijgt in 5 a 10 minuten, en je niet meer mag aflezen na 30 min.. dus die uitslag zoals op de foto, is wel binnen de tijd.. maar dat ie nog donkerder werd, is wel buiten de tijd moet ik misschien straks nog een ovu test doen?
Is het een ovu-test? Wanneer jouw streepje donkerder of op zijn minst even donker is als het teststreepje, is het positief. Is het lichter, is het negatief. Anders moet je het even in de gaten houden, want als het nu al redelijk donker is, kan het er aan komen en morgen of vanavond nog donkerder worden tot ie positief is.
dankje dames.. stippeltje het zijn ovu testen van sensi test.. ik ga gewoon vanavond nog een keer testen en gewoon morgen om de tijd wat ik altijd doe