is het nou waar of niet???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door crazydaantje, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap er nix meer van ik ben nu net 2 weken van me ongi af en me vriend en ik hebben het om de dag gedaan (omdat we bezig zijn met kinderen) en sinds eergisteren vreselijke steken in me rechtsonderbuik... ik heb dit echt nog nooit gehad ik snap ook niet wat het kan zijn :( ik ben misselijk de hele dag door, ik plas als een gek maar er komt niet veel uit, ik heb echt erge honger dan heb ik net gegeten en 10 min. later heb k gewoon weer honger, ik ben duizilig als ik een stukje loop, heb af en toe als ik zit echt ineens van die hartkloppingen ( niet lang ), en gewoon ff tv kijken en ineens een warmte door me heen en zweten enzo, ik heb dit nog nooit gehad... ik weet ook niet wat het kan zijn ik neem aan dat zwanger niet kan na 2 weken? heeft iemant hier ervaring meej? we hebben het ook gedaan voor me eiersprong tijdens en na dus... kweet nie of dat helpt met mijn vraag??? we hopen het wel natuurlijk ik hoop echt dat het raak is we zijn nu al een tijdje bezig dus... hopelijk op een antw.

gr danielle

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Tsja, het enige wat je hierover uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest.

al die kwaaltjes kunnen voorkomen bij een zwangerschap, maar ook bij stress, oververmoeidheid, naderende verkoudheid of griep etc.....En naar alle waarschijnlijkheid bij jou nu van je eisprong. Weet je zeker wanneer en of je je eisprong al hebt gehad? Temperatuur je of doe je slijmonderzoek?

Ik zou dus gewoon een testje kopen als je denkt dat je zwanger bent zodat je jezelf niet gek hoeft te maken. Maar ik zou wachten tot over 14 dagen.

3. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    de 8e was begin van me ongi en ik heb gewoon 28 dagen dus het is gebeurt tussen de 20 en 22. en toen zijn we ook actief bezig geweest dus... ik weet het niet maar het is niet stress en zeker geen oververmoeidheid als ik zech maar me buik inhoud dan voel ik iets zitten rechts onder in... snap je wat ik bedoel en me buik is best wel een beetje hard...

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Nee sorry, indien je zwanger bent zul je van buitenaf zeker de eerste 10 weken niets voelen. Geen baarmoederrand, geen balletje en al helemaal niets aan één kant.

Je schrijft in je eerste bericht dat je nu net twee weken van je menstruatie af bent, dat zou moeten betekenen dat je ongeveer nu je eisprong hebt.

Wat je eventueel zou kunnen voelen rechtsonderin je buik is de eierstok die op springen staat. Daar wordt het blaasje waar het eitje in zit steeds groter om dan uiteindelijk te barsten zodat je je eisprong krijgt.

5. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb die krampjes wel al een paar dagen dus.. maar wel vreemd want dit heb ik echt nooit gehad maby maar ffies wachten tot 10 dagen en dan test doen dan weet ik ieder geval meer :) maar vond het gewoon een beetje eng ik heb dit nog nooit gehad joh...

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb het ook een x gehad. De steken in m'n buik werden zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest.
    Daar konden ze zien dat ik op dat moment een eisprong had, het eitje knapt en dat kan je voelen.
    In mijn geval gaf dat zoveel pijn dat ik een weekend in het ziekenhuis moest blijven.
    Je andere kwalen kunnen ook met je eisprong te maken hebben, je lichaam maakt extra hormonen aan voor het eitje en je lichaams temp word hoger.
    Tsja Ik zou idd gewoon afwachten, Misschien heb je geluk en ben je zwanger.

Succes ermee!!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je net 2 weken terug ongi bent geweest kun je nog niet zwanger zijn.
    en wat je zegt over dat plassen doet mij eerder denken aan een blaasontsteking.

je komt over alsof je je heel ergh druk maakt.. relax! je komt er vanzelf achter of je zwanger bent of niet en het komt allemaal wel!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lijkt mij ook eerder dat je bijv. blaasontsteking hebt. Daar kan je je ook niet goed door voelen. Misschien wel griepje.

Als je net 2 weken terug ongi was dan kan je nog geen zwangerschapssymptomen hebben.

9. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen testje gedaan kijk album :D positief ;)

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd meis!! :) Je gevoel was dus juist. geniet ervan!

11. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa dank je wel :D ben ook echt super blij :D haha ik bedoel WE zijn ook echt super blij ;) haha me sgatje moest vanmorgen nog werken had het hm gelijk vertelt helemaal verstrooit was ie hahaha vergat zen tas haha en zen helm op te doen :p zooo grappig :D

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    GEFELICITEERD! Misschien was je vorige ongi dan geen ongi en ben je al langer zwanger! Of je bent "toevallig" wel echt zwanger terwijl je dat op het moment dat je dit topic opende nog niet kon weten!!!

In ieder geval super leuk!

13. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    joepie kv test gedaan en zwanger :d fotos komen errop

14. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009