miss.heb ik een peptalk nodig of is mijn gevoel t beste. ben al een week aan t klooien eigenlijk.hij huilt steeds meer en slaapt slechter.dus heb afgelopen zal een regendag gemaakt hij dronk ieder uur en gister weer om de 3 3 en een half u ong. maar vandaag was t weer klote. de eerste voeding om 5 gaat goed dan rond 8 ook nog wel maar de voeding daarna s drinkt hij kort en slaapt niet goed 2u later weer voeden maar is onrustig dus voeden lukt niet goed waarschijnlijk omdat hij te moe is daarna raakt hij overstuur omdat ie niet meer kan slapen of honger heeft.aanleggen wil hij niet, zo gaat t de rest van de dag door.vanavond ook t leek alsof hij pin had of honger hij schreeuwde zo hard eerst proberen aan te leggen maar dat welke ie niet toen pcm gegeven hielp niet.dus uit wanhoop een fles van 180 gemaakt die pakte hij gelijk en viel na 100cc als een blok in slaap. wat doe ik fout? of is t gewoon op? miss kan ik alleen beter sochtends voeden? ook als ik kolf en t in de koelkast zet zit er lang niet meer zo n dikke vet laag op dan een tijdje terug. ik vind t wel erg klote want vind Bv geven echt leuk! kan wel janken maar t gevecht steeds is ook niet leuk
he sorry dat je vraag even is blijven liggen. We doen dit werk naast onze baan en (drukke) gezin en soms duurt het een aantal dagen voor we kunnen antwoorden. In situaties dat je sneller antwoord nodig hebt/wilt is het verstandig om het cons. bureau of een lactatiekundige in jouw buurt te bellen. Vervelend dat het zo moeizaam loopt momenteel. Het kan door van alles komen, een regeldag, een sprong in de ontwikkeling, het doorkomen van tandjes. Je weet het soms niet. Wat je doet is prima, vaak aanleggen, veel bij je nemen en troosten. Maak je geen zorgen over je melk, het is normaal dat die er nu minder vet uitziet en wat doorschijnend, blauwachtig is als je kolft. Dat betekent niet dat er minder waardevolle stoffen inzitten! Probeer veel aan te leggen, draag hem veel bij je, in een doek bijvoorbeeld. Als het teveel voor je wordt kun je ook aan je partner of iemand anders vragen hem een poos bij zich te dragen tussen de voedingen door. Dan kun jij even ademhalen, even rusten of heb je even een moment voor jezelf. Als hij niet wil drinken bij jou en je hebt het idee dat hij toch honger heeft, kun je kolven en dat een keer per fles geven. Ik denk dat hij een sprongetje maakt in zijn ontwikkeling en dat het met een week beter zal gaan. Bij meer vragen hoor ik het graag van je, succes! Mirjam
Had al domperidon gehaald maar dit werkt niet . T is nog steeds niet op peil maar twijfel nog steeds . Ben er aan verslaafd merk ik want 6mnd is in principe toch genoeg heb t lang volgehouden vind ik . Bij mijn dochter ben ik na 6 weken gestopt ...
Hoi wow, heel mooi dat je het nu 6 maanden hebt volgehouden zeg! Jammer dat domperidon niet werkt bij jou. Je zou nog een borstvoedingsthee kunnen proberen. Succes en bij vragenhoren we het graag weer. Mirjam