Dames, Het is vast al honderdduizend keer hier gevraagd, maar ik ga het nogmaals proberen: Ik heb (zie onderschrift) op 22-06 5000 pregnyl gespoten en op 23-06 IUI gehad. Ik moest, ter ondersteuning, op 28-06 nogmaals 5000 pregnyl spuiten. Ik ben bij IUI 1 tm 3 steeds ongi geworden op 10-11 dgn NA pregnyl, Bij IUI 4 ook extra pregnyl en toen ongi op 13 dgn na pregnyl. (=7dgn na extra pregnyl) Ik heb toen getest op 29 juni, en toen was de test OMO-wit... Nu IUI 5: Vandaag is het dus weer dag 13, en ik heb gisteren en vanochtend (beide NIET met ochtendurine) getest, en er staat een licht streepje!! Dat nu donkerder lijkt dan gisteren... Maar nu weet ik dus niet of die extra pregnyl al is verdwenen... Ik voel niks "aankomen" en anders altijd wel wat vaginale klachten voor mij ongi.... Wie gaat mij 'helpen'? Kortom: wanneer was de pregnyl 5000 bij jullie uit je lichaam?? Please let me know!
Dus de laatste pregnyl is nog maar een week geleden? Ik denk dat je net op het randje zit, dacht dat het 8 dagen duurt voordat het uit je lichaam is. Je kan aan de huisarts vragen of je bloed mag laten prikken, heb je de uitslag dezelfde dag nog. En anders nog even door blijven testen, als de test echt donkerder wordt, dan weet je het zeker.
pregnyl halveert elke dag. en als je dan nog een keer bijspuit, tel je dat er weer bij op, en halveer je weer elke dag, zo kun je ongeveer bepalen wanneer het uit je lichaam is. maar ik lees dat je na de pregnyl een omo-test gehad hebt, en dat die daarna weer lichtpositief was geworden met nu een donker wordende streep? lijkt me erg positief!
22-6 5000E 23-6 2500E 24-6 1250E 25-6 625E 26-6 312E 27-6 156E 28-6 5156E 29-6 2578E 30-6 1298E 1-7 644 E 2-7 322 E 3-7 161E 4-7 80E 5-7 40E 6-7 20E 7-7 10E 8-7 5E ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog een keer testen.. kruidvat testen reageren geloof ik al vanaf 20 E pregnyl/hcg..
Dank jullie wel, ik heb de bijsluiter ff gepakt, en deze test "slaat om" bij >30IE/ml.. Dus dat is dan net het grensgebied idd... Blijft nog steeds overeind dat ik bij IUI4, duis ook met extra pregnyl, op dag 13 ook een OMO-test had (en na het plassen meteen ongi) Aaarrrrrggghhhhhh, die wachtweken.... Het is toch verschrikkelijk!
Wat spannend, ik heb 10 000 gespoten tijdens icsi volgens mij was dat na 14 dagen uit me lichaam. Zit even hard te denken ik heb 2 april 10 000 gespoten.. En op 15 april was hij positief ..
missmoma, zo ziet mijn testje er vanmorgen ook uit, op dag 10 na de pregnyl....maar weet niet zeker of het nou pregnyl is of echt alleen van mij...
Dames, vandaag niet getest.. Morgenochtend hebben we besloten! Ben nog steeds niet ongi, dus t gaat de goede kant op, en nogmaals, de vorige keer was de pregnyl er dus al uit bij me.. Ik heb toch goede hoop (en jeuk aan m'n buik!) @deb27 hoeveel pregnyl heb je gespoten? Als t 10000 is dan zit er misschien nog n restje, maar 5000 zou er toch uit moeten zijn!
missmomma, spannend hoor... lastig is dit he? dit afwachten en hopen... ik heb op 23-6 5000 gespoten en toen op 28-6 ook nog een keer 5000....ter ondersteuning van de terugplaatsing. ik dacht ook dat het er nu al uit zou zijn...maar ja heb nog een paar dagen, mag officieel pas donderdag testen....
Dames, Hierbij de oogst van vanochtend: (vandaag is volgens mij mijn NOD, nu 15 dagen na de IUI, officieel mag ik dinsdag testen) @deb27: Hoe is het met jou? Nog getest?
Wowie gefeliciteerd! Ik kon het na de pregnyl ook niet geloven tot ik ze elke dag donkerder zag worden hihi
Gefeliciteerd, wat super zeg!!! Helemaal top!!! Duidelijker kan niet lijkt mij!! Nee heb na gisteren niet meer getest....ga wachten tot woensdag/donderdag als het nog nodig gaat zijn... welke symptomen had jij eigenlijk?