Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LDP, Jan 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LDP

LDP Lid

Nov 10, 2006
    45
    0
    0
    Sorry moet het gewoon even kwijt.

Zie mijn banner, en nog niks van de :evil: :evil: te bekennen.
    Ik heb een klein beetje afscheiding, en het voelt al 2 dagen alsof ik erg ongesteld ben. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden

Net een test gedaan maar die was negatief :cry: .

2. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    Ik zou gewoon even afwachten tot het weekend. Als er dan nog geen :evil: zijn. Nog een keer testen. heb wel vaken gelezend at het langer duurt voordat iemand positief test.
    Succes. Ik zal voor je duimen.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Idd is het even afwachten. Ik had net ook wat afscheiding(lichtroze) dus ik zal wel weer ongi worden. ]
    Succes met het afwachten !

xx

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    hallo,

ik heb hier thuis zo'n medisch gezondheids boek en deze schrijft (om het allemaal heel zeker te weten) dat je het beste een week nadat je ongesteld had moeten worden kunt testen.

Nu weet ik dat dat moeilijk is zo heel lang wachten. maar als je over een week nog niet ongi bent, nog maar een keer testen en wie weet!

liefs jollie

5. LDP

LDP Lid

Nov 10, 2006
    45
    0
    0
    Ik wacht het (gewoon hahah) nog even af. En misschien van het weekend als er nog niks is nog een test proberen spannend....

Ik heb ook gehoord dat je het besten kan testen als je een paar dagen overtijd bent, maar sorry dat is zo moeilijk dat lukt me denk ik niet.

Liefs

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Voordeel van later testen is dat je kans op een positieve test als je zwanger bent groter is.... Als je te vroeg test kan het best zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hcg maakt.... Ik heb tot 18 dagen na mijn eitje gewacht en had toen ook s avonds een duidelijk positieve test (zie mijn album)... dus soms loont het om te wachten.. en als je zwanger bent ben je dat over een paar dagen ook nog wel

7. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    klopt helemaal. Ik heb met alledrei mijn kinderen later moeten testen (nou ja moeten). de 1e x testte ik met alledrie 1 dag na mijn Nod-dag. Testen waren negatief. na 1 week nog een keer testen en toen waren de testen allle 3 positief. Ik had toen bij de 1e testen blijkbaar nog niet genoeg HCG in mijn urine. Vorige maand kon ik mij ook niet inhouden en deed ik 1 dag na mijn NOD een test, negatief en smiddags werd ik ongesteld. Ik heb dan ook totaal geen geduld. Ik probeer nu te wachten tot in ieder geval de vrijdag na mijn NOD (maandag is mijn NOD).
    Groetjes, Jikke :)

8. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    en heb je al een tetst gedaan zie dat je 4 dagen overtijd bent?

Share This Page