Wilde kijken op uitzendig gemist maar kan de serie niet vinden, leek me erg leuk! Wie weet hoe ik hem kan vinden?
Het is precies hetzelfde als de Britse serie. Inclusief types en verhaallijnen. En aangezien ik de serie al kan, ga ik waarschijnlijk dus niet kijken.
Ik vond het redelijk. Niet enorm geniaal of zo, maar opzich wel leuk om te zien. Ik vond sommige typetjes ook wel heel erg lijken of typetjes uit Neonletters (dat vond ik nu echt een geniale serie)
Gordon als Achmed (of hoe hij ook heet) op zijn chickiesride (bagagekar) vond ik erg leuk, dat doet hij goed voor de rest niet echt bijzonder, duidelijk een Carlo en Irene show, en dan vooral erg veel Carlo. ik weet niet of ik volgende week ga kijken.
ik ga iig niet meer kijken (maar moet ook werken dan vond het zelf niet echt heel erg leuk.... alleen die stukjes met Gordon vond ik leuk!
Volgens mij is dit programma zoiets dat je OF geweldig vindt OF vreselijk vindt. Ik heb 5 minuten vol gehouden, ik vond t vreselijk.
Het origineel Come Fly With Me is 100000 keer beter! Maar ik heb ook een hartgrondige hekel aan Gordon dus ik ga niet naar dit slap aftreksel kijken.
ik vond het opzich best een grappig programma, maar ik vind dat carlo en irene moeten weten wanneer ze moeten stoppen. op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien toen ze er net mee begonnen was het geweldig kijk maar naar ''pittige tijden'' dat was toch helemaal geweldig !!!maar op een gegeven moment wordt het allemaal een beetje te veel van het goeie.. of zeg ik nu iets heel raars
Zo jammer dat het echt exact exact, nee echt exact hetzelfde is als de britse serie... Jammer, het concept vind ik ok, maar de uitvoering wat flauw (uiteraard geldt dat voor beide producties)
Ja ik ben normaal gek op die mannen van Little Britain maar zelfs deze show konden zij ook niet leuk maken. Het is gewoon niet leuk... ook de Britse versie niet.
vind het verschrikkelijk, en het is ook nog eens 'gejat' van de bbc (wat trouwens de volgende dag op ned. 1 of 2 erop komt).
Oow dat weet ik nog niet eens! Maakt het nog minder... Vond alleen Ingrid en Peter (ofzo) wel geinig, maar verder... Nu lekker Ik hou van Holland, das een stuk leuker!