ervaringen kraamhotel de meiboom tilburg

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door ukkie11, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Zoals de titel al zegt, zijn er hier mama`s die ervaring hebben met kraamhotel de meiboom in Tilburg zowel voor bevalling als de kraamtijd?
    Wil hier bevallen en 2 dagen blijven maar toch nieuwsgierig!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben er 3 jaar geleden wezen kijken en heb toen besloten om er niet te willen bevallen. Het zou er 'huiselijker' zijn dan in het ziekenhuis, maar dat vond ik helemaal niet! Ik vond het alsnog kil en klinisch. Wilde dus toch thuis bevallen, maar uiteindelijk ingeleid, dus in het TSZ ernaast bevallen.
    Ook dit keer in het TSZ bevallen en dat is me dit keer zéér goed bevallen! Ze hebben er een compleet nieuwe verloskundeafdeling. Kamers zijn ruim en best mooi (grote muur met foto wallpaper), comfortabel, etc. Team is geweldig (in tegenstelling tot 3 jaar geleden)... Over de Meiboom nu kan ik niks zeggen, maar in het TSZ bevallen is zeker niet verkeerd!

3. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    ben er al gaan kijken en vindt het er prima uitzien maar ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die er daadwerkelijk zijn bevalen of hun kraamtijd daar hebben doorgebracht.
    Bedankt voor je info mocht er iets zijn kan ik dan met een gerust hart kiezen voor TSZ.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Graag gedaan :) Mocht je onverhoopt toch halverwege de bevalling naar het TSZ moeten, dan kun je in elk geval denken: Aan de zorg daar zal het niet liggen! ;)

5. lies276

lies276 Niet meer actief

ik heb verschillende kennissen die hier bevallen zijn en (een deel van) hun kraamtijd in de meiboom hebben doorgebracht.
    ik vind het er ook prima uitzien en onze vrienden zijn dik tevreden over de verzorging! tegen ons als visite was het personeel ook erg aardig.
    ik ben liever thuis in mijn kraamperiode, maar anders zou ik er ook zo naar toe willen!
    overigens heeft dezelfde kraamzorgorganisatie een hotelafdeling in het tsz en ook in het elisabeth, zag ik op internet.

6. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik ga er als het goed is binnenkort bevallen :D . Bij ons thuis is niet handig (boven geen water en beneden 2 ernstig nieuwsgierige katten :p ), en ik heb geen medische indicatie, dus dan vind ik de hoge eigen bijdrage in het zh zonde van mijn geld :p . Ik vond het er mooi en knus uitzien! Ben benieuwd, wellicht kan ik je over een paar weken meer vertellen, hihi :D .

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    ik zelf ben er nooit bevallen, maar iemand die ik kende wel en heb haar niet horen klagen. schijnt er mooi uit te zien.

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik wilde daar bevallen maar moest door omstandigheden in het TSZ bevallen. Ik kan je wel vertellen dat Olivijn, ook van thebe echt super is! Ik had wat last van de werkzaamheden maar verzorging was super!

9. maviss

maviss Lid

Ik ga er over een paar weken ook bevallen en blijf erzelfs 7 nachtjes
    lijkt me namelijk veel fijner alles wordt voor je gedaan en jij kan dan lekker genieten van je baby en fijn rusten.
    Ik weet zeker dat als k thuis blijf snel de neiging heb om dingen te doen ipv uit te rusten.

Mijn zus,nicht en heleboel kennisen zijn er bevallen en kraamtijd doorgebraçht. Ze zijn er zeer positief over.
    Ik heb bij olivijn een rondleiding gehad maar toch gekozen voor de meiboom omdat je bij olivijn op een andere etage bevalt en dan pas daarheen wordt gebracht.
    Wanneer ben je uitgerekend dan?

10. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    Jeetje fijn om dit ook te lezen! ik moet zelf ook nog een aantal weken en ben ook van plan nog drie dagen na de bevalling in de meiboom te blijven! Ben zeer benieuwd en kijk er erg naar uit!
    Fijn te lezen dat al die vrouwen zo positief waren!

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hier vorig jaar 3 dagen van mijn kraamtijd doorgebracht en vond het super. Goede hulp bij alles vriendelijk personeel. Als je nog iets wilt weten kan je me altijd een pb sturen

12. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hier ook een positieve ervaring,ben uiteindelijk wel naar het ziekenhuis gegaan voor pijn bestrijding. Helaas zat ik emotioneel niet lekker in mijn vel (2 weken voor geboorte er alleen voor komen te staan) en dus weet ik niet alles meer,heb veel verbannen voor mijn gevoel. Maar ze laten iedereen in de waarde,ik straalde uit dat ik veel alleen wilde zijn,en dat deden ze ook. Ik had weinig hulp nodig,wilde alles zelf doen :p En ook daar gingen ze erg goed mee om! Ik ben er trouwens nog 5 nachten gebleven.

Deel Deze Pagina