Ik snap er niets van! En maakt me erg onrustig. Ik ben nu 8 dagen over tijd. Af en toe kleine vlokjes maar daar blijft het bij. Voorgaande ongesteldheden sinds mijn vorige zwangerschap in sept vorig jaar waren erg bloederig je kon er niet omheen. En nu?? Nu gewoon helemaal niets....Ja ben niet lekker, buikkrampen en erg warm. Maar of dat daar aan ligt. Nu komt het stomme. Ik heb een spiraal. Een koperspiraal wel eens waar maar toch. Het schijnt toch dat je hem kwijt kan raken? Had voor zwangerschap ook koperspiraal ging altijd erg goed. Mijn schoonmoeder vroeg mij gisteren of ik zwanger was. Die vond mij er zo uit zien. Niets gezegd over het overtijd zijn. Toch wist ze het zeker. Wat denken jullie?
Hoi Blackie ik heb zelf 4 jaar lang een spiraal gehad... het kan zijn dat hij verschoven is of inderdaad verloren bent. maar enige oplossing is toch een test... ik had ruim een jaar altijd met mijn menstruatie erge krampen en hevige bloedingen
het kan zijn dat die gewoon verschuift zeg maar niet meer goed op zijn plek zit, als je ongerust ben misschien even dokter inlichten. denk niet dat je zwanger bent dan denk dat je erg last van je spiraaltje hebt als ik het zo lees komt wel overheen met wat ik had en was soms zelf ook dagen overtijd.
Ik voel hem volgens mij. Voel tenminste wat hards. Als ie erbuiten zit kan je dan toch zwanger zijn??
jah ik had soms door de maanden heen zeer ongeregelmatige menstruaties hele erge buikkrampen, hevig bloedverlies en erg agressief en soms depressief zelfs. als die scheef zit kan dat idd er is altijd 1 % kans dat je toch met spiraal kind krijgt. je kan de touwtjes voelen als het goed is...