Ziek bij innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faith24, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Ik zou graag iets met jullie willen delen:
    Vanaf afgelopen vrijdagavond voel ik me totaal niet lekker; misselijk, moe, ongesteldheidsbenen (ik heb altijd last van mijn bovenbenen waneer ik ongesteld moet worden/ben), buikpijn onderin, rugpijn onderin, koude rillingen en pijnlijke/gevoelige borsten.
    Ik heb er nu nog steeds last van. Vandaag over een week zou ik ongesteld moeten worden, al is mijn cyclus wat onregelmatig. Ik voel me grieperig en alsof ik ongesteld moet worden.
    Mijn vraag is.. zou dit kunnen betekenen dat er wellicht een innesteling plaatsvindt?

Graag reacties en ervaringen van mensen die dit herkennen! :) dankjewel

2. Yris

Yris Niet meer actief

Zou kunnen, ik had ongeveer dezelfde symptomen zo'n week na de eisprong, toen ik zwanger was :)

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb een dag griep gehad met overgeven en alles erbij. Kan toeval zijn, maar was wel op de dag van innesteling...

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Ik ben tijdens de innestelingsdagen ook ziek geweest!
    Inderdaad alsof je de griep te pakken hebt. Koude rillingen,misselijk en ontzettend moe. Ben tijdens die 2 dagen in bed onder de deken gebleven en een week later positief getest :).

Veel succes!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier 2 dagen buikkramp en diarree gehad, rond innestellingstijd.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Zou kunnen maar een innesteling zegt niet meteen dat je zwanger bent.
    Veel vrouwen hebben een bevruchting , innesteling en klachten maar vaak gaat hdt voor de NOD toch nog ergens mis.
    Ik zou er dus niet teveel op focussen en je nod afwachten. Het kan werkelijk nog alle kanten op.

7. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel iedereen..
    Heb echt veel klachten die totaal niet herkenbaar zijn voor me.. dus wie weet! Ik lees veel dat meerdere vrouwen hier last van hebben een week voor NOD. Zijn er ook enkele waarbij het een paar dagen aanhoudt, bij mij is dit nu al de 3e dag ongeveer. Moet zeggen, als ik ongi ben dan heb ik altijd ook super veel pijn dus wellicht reageer ik heftig op veranderingen daar beneden.

8. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Balen dat je nog zo lang moet wachten he?!
    Ik hoop het voor je! En zo niet, heeft je man ook nog plezier ;)

KimK93 vindt dit leuk.
  9. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echt balen.. hopelijk gaat de tijd snel en voel ik me ook snel beter , totaal geen eetlust bleh! ben benieuwd :)
    mijn man en ik zijn nog helemaal stapel dus plezier heeft hij sowieso :)

10. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Vanilia voor je reactie !

11. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja ik kreeg 5 dpo ook griep voor 2 dagen met koorts. 7 dpo had ik toen ineens een flinke tempddip, maar was echt nog niet lekker en had het koud steeds! Daarna heb ik het nog 3 dagen steken gehad en 9 dpo testte ik licht posi..

12. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Jojo.. laten we het hopen!
    Goed om te horen dat meerdere last hebben van 'ziek zijn'

13. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik kan je de hand schudden hoor. Ik voel me ook totaal niet lekker! Misselijk, ik lig al 5 nachten op rij in coma volgens mij, moe, koud. Ik heb precies een week geleden mijn eisprong gehad, dus ben ook wel benieuwd... Maar misschien wordt ik ook wel gewoon ziek, want ik heb ook last van keelpijn.

Deel Deze Pagina