Hoi Hoi ! ik ben nu al 10 maanden van de opil af en merk dat als ik zo bij iedereen eens hoor en lees iedereen ontzettend veel kwaaltjes heeft na zijn/ haar eisprong! Nu heb ik dus nergens last van! nooit zere tepels geen dikke harde borsten, echt helemaal niets! terwijl ik toch zeker weet een eisprong te hebben ivm FM, ovutesten, en progesteron prikken! Nu vraag ik me af zal ik nooit bevrucht raken ondanks het prima zaad van mijn man? want waarom voel ik anders niks! echt nooit iets! zijn er meer meiden die dit hebben noooooit kwaaltjes te voelen en toch zwanger zijn geworden? en zo ja hadden jullie toen opeens wel duidelijk kwaaltjes? Nu weet ik voor mijn gevoel direct al na mijn eisprong dat het game-over is en zak de moed mij in de schoenen Beadnkt alvast voor jullie reacties
hoi ik voel dus ook helemaal niks over 8 dagen kan ik testen maar zeg nu al dat ik toch weer niet zwanger ben zit in ronde 3 en voel mijn ei ook niet en ook verder geen veranderingen in mijn lichaam. om gek van te worden mijn vriend begint zelf te twijfelen of ik nog wel een kind wil omdat ik zo negatief ben na de eisprong liefs
mijn vriend is niet de vader van mijn meiden en dat was beide keren 1e ronde raak. heb al vaker 4 maanden zonder pil gevreeen met mijn vriend ook nooit zwanger geraakt dus begin te twijfelen aan mijn vriend
He Bbibi, je hoeft echt niks te merken hoor! Er zijn legio vrouwen die juist pas vanaf vijf weken dingen gaan merken. Ik voelde voor clomid ook nooit wat. Ook toen ik wel een bevrichting had, waren mijn kwaaltjes dusdanig dat als je er niet op let, je ze niet voelt.
@Bbibi ik denk dat sommige dames er ook wel te veel achter zoeken hoor. Ik had altijd wel pukkels soms rond de eisprong en zeker als ik weer ongi werd. Daarbij was ik ong 2 dagen voor ongi meestal erg kribbig. Verder 1x gevoelige boobs gehad, dat viel me toen echt op (was niet deze ronde) In deze ronde voelde ik eigenlijk niks...ik had ook echt niet verwacht zwanger te zijn. Enige wat me deed besluiten om te gaan testen is dat ik op dag dat ik toch meestal echt wel ongesteld werd of als was (16 dpo), ik nog steeds geen bruinverlies had (vervolgens de week erna wel, maar goed) Dus het is echt voor iedereen anders, houdt moed
@sabrina wat vervelend meid!!! maar houd in je achterhoofd dat je maar 15% kans hebt per keer! dus dat je er een paar maandjes over doet is helemaal niet zo gek !! dus wie weet komt het nog @babke ergens denk ik dat je gelijk hebt, maar aan de andere kant, waar zijn die vrouwen? ik lees eigenlijk nooit dat iemand echt niks voelde! en zeker niet dat ze niks aan hun borsten voelen, dat maakt me weer onzeker en dan baal ik weer, en geef ik het alweer op deze ronde (ik weet het ik weet het weer de negatieve ikke haha) @bouwjaar, kijk dat vind ik nou nog eens een hoopgevend bericht allereerst proficiat met je zwangerschap! super!! en jij hebt deze ronde dus ook helemaal niets gevoeld? hmmm dat geeft me toch weer een sprankeltje hoop! dankjewel @all nog meer meiden zwanger zonder zere boobs /en of kwaaltjes? hihi
owh ps. lees nu pas jouw onderschrift, jij hebt ook een en al ellende achter de rug zeg! poehhh en ht zaad van je man was matig en je stond op de wachtlijst voor IUI maar ben je dus toch nog spontaan zwanger geraakt dan? wauwwww wat super zeg dubbel genieten voor jouw! het wachten wordt dus zo te zien toch beloond hihi
Ik heb bij mijn dochtertje niks gemerkt. Ik denk nu steeds terug maar kan me echt niks herinneren. Nu heb ik na m'n eisprong steeds last van m'n borsten. Ik ben zelfs een keer naar de ha geweest omdat ik bang was het het iets anders kon zijn. Gelukkig was dat niet zo. Ik had toen nog m'n spiraal dus dacht niet na dat ik een eisprong had. Nu maak ik mezelf denk ik gek. Voel af en toe misselijk, zere borsten, hoofdpijn , rugpijn, brandend maagzuur en af en toe een steekje of wat pijn in de buik bij m'n schaamstreek. Ik wil er het liefst niet al te veel mee bezig zijn maar ja. Gebeurt toch....
Bbibi ik heb trouwens altijd zere boobs en ik denk juist. Ze doen het weer, dus het zal wel niet. (Omdat het niet afwijkt) stom natuurlijk, want dat ligt daar niet aan. Maar ja verstand en gevoel zijn twee vervelende dingen.
@toetie had ik maar jouw klachtjes ik wil ze oooook! haha @babke maar dat hoor je juist vaak! zere borsten hebben de meeste vrouwen na hun eisprong! of ze nouw zwanger zijn iof niet! mijn borsten doen dus echt nooit zeer, zijn echt nooooit gevoelig! als alleen toen ik aan de provera zat! dan denk ik zal het komen door mijn progesteron waarde? maar die blijkt toch altijd mooi hoog! hmm vreemd!!!
Die zere borsten worden veroorzaakt door de hoogte van de progestron. Maar ik ken echt meer vrouwen die geen pijn hebben dan wel hoor. Ik vind het trouwens heel vervelend, want het geeft je ook vaak onterechte hoop. "is het nu erger dan vorige maand of gelijk?"
Hier nooit kwaaltjes gehad na mn eisprong en toen ik zwanger was kon ik dat ook nergens aan merken. Kan het nog mooier vertellen. Ik heb mn zes positieve zwangerschapstesten meegenomen naar de vk bij de intake. Aangezien m'n lichaam echt geen teken van zwangerschap gaf was ik bang dat ze na de echo zou zeggen: sorry mevrouwtje u bent niet zwanger. Dan had ik in ieder geval de testen als bewijs dat ik niet gek was .
Die zere borsten zijn echt niet leuk met een dochter van 1,5. Ze klimt over me heen alsof ik een klimpaal ben en dat doet echt zeer. Verder als er niks tegenaan komt is het goed. Ik wil niet teveel hoop hebben want deze klachten heb ik wel vaker behalve de misselijkheid maar ja je lichaam kan je erg goed voor de gek houden daar weet ik ook helaas alles van... @ Daantje, hoe reageerde de VK?? vind het wel grappig hoewel ik het wel snap want ik voelde mij ook niet zwanger.
@babke hmmm daar hwb ik nooit overna gedacht maar kan me er wel wat bij voorstellen!! @ daantje wat lief dat je met ook weer zon super reactie wilt komen reageren!!!! Doet me super goed !! Dus jij had ook nooooooit een steek kramp zere tepel misselijk niksniksniks? Hahaaa eindelijk nog een lotgenoot! Het maakt mij zo onzeker omdat je iedereen erover hoort! Maar er zijn er dus meer die niks voelen! Hmm ik hooop dat ik hetzelfde krijg als jij!!! Mijn eisprong is iedere keer super! Progesteron moet rond 30zijn en mijne is 49!! In het ziekenhuis vonden ze het zelfs steeds vreemd dat ik weer ongi was geworden ondanks clomid en dus mooi ei !! Hmm dan duim ik voor mijzelf nog even verder hihi!! Dankjewel voor je reactie!!
@toetie kan het me voorstellen! Probleem is alleen wel dat je er iedereen dus over hoort over zere tepels en ik dis onzeker wordt dat ik dat niet heb! Dat zou me toch net even dat sprankje hoop geven eerlijk geZegd maarja wacht rustig af!
Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt erover maar ik heb ook niet last van mijn tepels maar meer eromheen. Voorheen had ik daar ook geen last van. Ik merkte het pas een aantal maanden geleden. Er zijn zoveel vrouwen met en zonder klachten dat je er echt niet van op aankan of je nu wel of niet zwanger bent. Als ik opzoek bij de klachten die ik heb dat word er ook snel gezegd dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ik wil eerst de positieve test in handen hebben voor ik het geloof. Ik denk nu bij ieder kwaaltje dat er een antwoord voor is bijv: bij hoofdpijn dat ik vast teveel nadenk en bij rugpijn heb ik te zwaar getild enz enz dan word ik niet teveel teleurgesteld als ik inderdaad niet zwanger zou zijn...
Ik heb ook nooit ergens last van hoor. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dat echt nog nergens aan gevoeld. Het enige is dat ik achteraf kon begrijpen waarom ik op mijn nod mijn hardloopschema niet vol kon houden. Dat was me nog nooit eerder overkomen. Maar op het moment zelf dacht ik dat het kwam doorddat ik ongesteld moest worden. Toen ik twee dagen later een positieve test had, was ik stomverbaasd. Ik had het echt niet verwacht.
echt fijn om de andere verhalen te horen kan me ook echt niks herinneren welke kwaaltjes ik had behalve bij beide 1 dag misselijk na nod maar mijn gevoel zei beide keren dat ik zwanger was. maar toen zat ik ook niet zo rond te kijken op het forum nu let ik er gewoon meer op en vergelijk maar voel geen enkel steekje dus geef de moed direct op. maar kan beter wat positief blijven dat houd het leuk en dat geven jullie me toch een beetje
@janna jij dus ook al geen kwaaltjes! poehhh wat fijn dat er toch zoveel meiden even de moeite nemen te reageren! dat geeft een burger toch weer moed! hihi en ik merk wel dat ik sinds gister erg kortademig ben ... (maar dat wil niets zeggen want dat ben ik wel vaker zomaar uit het niets!) dus dat hoort bij mij niet onder kwaaltjes! verder echt nergens nergens last van! toch jammer he dames ... zou leuk zijn als je lichaam toch net wat meer seintjes zou geven! maar wat niet is is niet! bedankt voor jullie reacties meiden!! en als er nog meer meiden zijn hoor ik dat nog steeds graag! hoe meer hoe beter hihi