Ik heb er destijds een bij de H & M gekocht voor m'n dochtertje, alhoewel dat wel al weer een paar jaar terug is. Maar wie weet verkopen ze ze nog steeds in die maten?
Bij onze H&M hadden ze geen jurkjes, wel een pakje. Verder kan ik je niet helpen, want ik was ook op zoek, maar kon niks vinden, dus wij zijn voor dat pakje gegaan.
Hoi, Ik heb zo'n kerstjurkje met muts bij de blokker gehaald! Ik had ze gekocht voor op mn kerstkaart het pakje kostte maar 4 euro!
vorig jaar hadden ze wel baby-kerstjurkjes zou toch even kijken als ik jou was of allicht via de website
Misschien bij een feestwinkel als de carnavalswierts ofzo? Klinkt als carnaval, maar hebben ze ook veel feestartikelen en verkleedspulletjes. Zit denk ik wel alleen in Limburg (Heerlen), maar misschien hebben ze een website...
Heb een kerstvrouw-pakje bij de H&M gekocht, het is niet echt een jurkje maar wel een langer truitje en dan een broekje erbij, een soort tuniek met legging effect zeg maar.En een mutsje zat er ook bij. Idd iets van een 12,90.
Bedoel je die fluwelen jurkjes die ze in zwart en paars hebben?Die zijn echt superleuk, Alyna krijgt er eentje van oma.
haha ja volgens mij bedoelen we dezelfde! ik vond hem te duur voor eenmalig gebruik hoor! heb m niet gekocht. en toen k thuis kwam had mn vriend al een kerstpakje gekocht voor dr hahaha