Hi meiden.. ik vroeg me af of jullie dit weten!! Ik lig al voor de tweede keer ziek op de bank sinds 1.5 week... zou dit te maken kunnen hebben met mijn ongi die maar niet door wil breken? Gisteren na het vrijen had ik namelijk weer bloed... niet veel maar wel bloed!! Ik heb echt super last van mijn darmen.. en pijn in mijn buik en elke keer van die krampen en streken.. Kan iemand mij misschien helpen of heb ik gewoon pech dat ik weer ziek ben?
Misschien buikgriep? Het heerst bij ons in de buurt wel namelijk. Ik heb ook al last gehad vorige week.
Heb je wel al een testje gedaan? (domme vraag, ik weet het, want je zegt toch ja ) Ik heb 114 dagen op mijn 1e ongi moeten wachten en heb de periode daarvoor ook ontzettende buikpijn gehad. Soms zo erg dat ik huilend op de bank/in bed lag of dat ik middenop straat dubbelklapte van de pijn. Ook rommelende darmen en eigenlijk alles wat jij verder opnoemt behalve het bloedverlies.... Als het te lang duurt gewoon even langs de HA gaan hoor!
Tja het kan vanalles zijn... Ik heb vorige week nog getest, maar negatief!! Ik had hier de eerst periode na het stoppen met de pil en voor mijn eerste menstruatie geen last van... heel vervelend!! Bedankt voor jullie reacties...
Hoi Lientje Het komt me heel herkend voor heb ook thuis in de zw gelopen omdat ze dachten dat ik een buik griep had en hetzelfde als jij . En kijk nu mij banner. maar kan ook wel een echte buikgriep zijn natuurlijk wil je niet al te veel hoop geven. maar ik moest ook best veel overgeven en had er ook goeie verhoging bij 38.6
Gefeliciteerd!!! Tja het kan helaas vanalles zijn... maar ik word er wel een beetje moe van.. ik voel me echt niet fijn!! En ik vind het ook wel vervelend dat ik me morgen weer ziek moet melden op het werk, als ik me zo blijf voelen... Hoe lang hield het bij jou aan en had je ook bloedverlies.. en vooral wanneer testte je positief.. mijn testen zijn namelijk negatief???
he lientje, Ik heb net hetzelfde! Voel me niet goed, darmen rommelen enorm... En mijn mens wil er ook niet doorkomen...