hoi, ik heb zaterdag mijn 1e tatoeage laten zetten. wie gaat ook voor zijn 1e of heeft er al meerdere? en welke ervaringen.. groetjes
Ik heb er 3, was heel zenuwachtig voor de eerste. Het viel me reuze mee en een maand later had ik mijn 2e.
Leuk voor je! Wat heb je laten zetten? Ik heb vorig jaar zomer mijn eerste laten zetten. Ik vond het kennelijk zo spannend dat ik op het moment daar de verkeerde zij aanwees waar ik de tattoo wou haha. Zat die man het schoon te maken roep ik ineens 'Shit!', met een rood hoofd, moest de andere kant zijn. Haha, zullen de zenuwen dus wel zijn geweest denk ik. Ik wilde hem eigenlijk uitbreiden, maar kost behoorlijk veel geld allemaal. Dus misschien laat ik het hierbij. Ik heb de initiaal van mijn zoontje erbij staan en van ons volgende kindje komt er wel ook nog de initiaal bij.
ik was zelf ook super zenuwachtig maar viel ook wel goed mee de mijne staat op mijn ribben net onder mijn bh Wat heb jij allemaal en welke plaatsen?
Een sleutel met de initialen van mijn man en tekst erbij ik wil er graag nog wel enkele was ook super nerveus, maar t viel goed mee ben er echt super blij mee en ik dacht de hele tijd, oh nee de tekst zal toch wel juist zijn he?!
Heb er een boel, verschillende ervaringen. Pijnlijkste was mijn chestpiece toch wel. Heel naar, zo op het borstbeen en op mijn keel.
Ik heb er momenteel 4. Had een afspraak staan voor nummer 5, alleen toen bleek ik zwanger te zijn Na de zwangerschap dus maar weer verder. Uiteraard komt ook naam van tweede kind er dan bij!
Ik heb vorig jaar augustus mijn eerste tatoeage laten zetten op mijn arm, ben er super gelukkig mee nog steeds !
Vroeg ik me ook af inderdaad! Ik heb de vraag voorgelegd aan de tattoo shop waar ik altijd heen ga, en zij raadde het me af. Het schijnt dat je tattoo lelijk kan genezen, omdat alle energie nodig is voor de groei van je kindje. Ik heb dus besloten dat ik maar even wacht
Ik heb op beide polsen een tattoo en 1 op mijn schouderblad. Op mijn re-pols moest ik laten bijwerken, maar toen ik dat hoorde was ik ook al zwanger. Ik mocht hem dus niet laten bijwerken. Als reden noemde ze de kans op infecties en ontstekingen. Ik mag nu in maart alsnog kosteloos laten bijwerken.
Ik zie dat je het andere topic hebt gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/512610-tattoo-topic-deel-4-a.html Dan doe ik deze dicht.