Reageert jullie kindje ook op reclames met kindjes enz?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

MIjn zoontje is ruim 11 maanden en het viel ons van het weekend ineens op dat hij nu ook gaat reageren op reclames op radio en tv waarin je kindjertjes hoort en ziet.
    in het zwembad enz werd hij al helemaal blij bij de opvang ook leuk al die kindjes, maar gisteren zat hij in de box te spelen en de tv stond aan en het eerste deuntje van de olvarit reclame hoor je en hij kijkt op en hij begint heel lief te lachen en te kletsen echt zo heel schattig wat die alleen tegen zijn knuffels doet normaal.

hebben jullie kindjes dit ook als hij dit doet smelt ik helemaal echt zo schattig

2. Skye

Skye Niet meer actief

Hier is ook die Olvarit reclame favoriet. Die ene waarbij dat kindje elke keer grote stukken voorgeschoteld krijgt en dat ie dan zo verbaasd kijkt. En dan vervolgens krijgt ie een potje olvarit en gaat ie keihard lachen!

Nou hier zit er nog 1 die dan leihard mee lacht. En ze kan overal mee bezig zijn, maar zodra ze die reclame hoort, dan laat ze alles vallen om toch even te kijken!

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier vindt Lucas de reclame van de pampers helemaal leuk! Met al die spelende kindjes met die ballen enzo. Leuk he? Dat ze zo op andere kids reageren?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier een dochter van 19 maanden die al vanaf ongeveer 12 maanden ofzo ook reageert op "baby-reclame"
    Er wordt nu ook vaak geroepen "beebie?!?!"

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Jaaaaa idd de olvarit reclame!!! Hij stopt meteen met spelen en komt er heel vlug aan kruipen, plant zich voor de tv en kijkt liefdevol naar dat kindje. Daarna kijkt hij standaard naar mij om te zien of ik het ook wel zie..

Ik vind het zo schattig, ik zei laatst nog tegen mijn vriend dat Tygo verliefd is op dat kindje (is toch een meisje?)

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik zou niet weten of het een jongetje of een meisje is, echt zodra het deuntje begint kijkt die op en laat alles uit zijn handen vallen.

Sesamstraat en dan bert en ernie en koekiemonster en tommie en inieminie ook helemaal verliefd heel lief lachen en kletsen tegen de tv

7. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijg ik dan een aaaaah beeeebieeeeee te horen

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier een dame die om alles wat ze ziet en hoort lacht :p
    Maar bij dat kindje van olvarit zit ze echt altijd verbaasd te kijken en daarna hard te lachen!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloé word helemaal enthousiast als de reclame van Telekids met dat liedje Big Splash voorbij komt:D

Deel Deze Pagina