Als k ziek ben lig ik ook exht de hele dag op bed dus doe ik idd niks Maar dan heb k vaak ook echt koorts anders niet want dan heb k t gevoel dat ik maar lig te liggen en kan ik ook niet slapen
IK kan me niet meer herinneren wanneer ik echt ziek ben geweest.... ik heb dus geen idee of ik het huishouden zou gaan doen. Beterschap
Buikgriep en dan het huishouden? Met een flinke buikgriep lig je volgens mij echt wel plat, althans ik wel kan dan echt helemaal niks
Ja ik herken het...Ben net weer een beetje aan het opknappen na vijf dagen geveld te zijn door iets met koorts en heel veel hoesten (denk zelf bronchitis). Het gaat gelukkig weer wat beter maar pfff elke dag zie ik het huishouden verder versloffen. Ik heb zelf wel het hoognodige bijgehouden en verder maar niet hoor. Het ging de eerste dagen ook echt niet, ik kon amper de trap op zo duizelig werd ik dan.
Maar heb je dan geen man die even een stofzuiger door het huis kan slingeren? Als ik hondsberoerd ben dan doet mijn vriend het huishouden (nu doen we het sowieso 50/50)
Oh nee als ik echt een goede buikgriep heb dan laat ik ook echt de boel de boel. Woensdag ben ik geopereerd aan mijn kaak en ik heb woensdag en donderdag niks gedaan. Vrijdag was ik eigenwijs en ben ik toch het huishouden gaan doen. Heel dom want mijn herstel zal nu langer duren nooit meer
Ziek is ziek. En bij een echte (buik)griep ben je zo beroerd dat je er al tegenop ziet om weer naar de wc te lopen. Dus huishouden? Echt niet.
Nee hoor, zo gek ben ik niet. Ik had ook de buikgriep te pakken, na mijn 2 zoontjes. Normaal pakt man het huishouden dan wat over, maar die was ook niet fit. Het is nu dus een zootje thuis. Jammer, maar helaas. Morgen ruim ik wel weer op.
Ik kan ook niet zo goed niks doen.... Maar 2 jaar geleden had ik een longontsteking en 41 graden koorts, toen ben ik echt een week uit de runninf geweest. Kon gewoon niks, sliep zelfs op de bank want trap op ging niet . Dus als je echt ziek bent dwingt je lijf je wel tot niks doen...
Ik ben zo gek niet hoor, als ik echt ziek zou ik juist gebruik maken van die psz-tijd om even goed uit te rusten en niets te hoeven. Van een paar dagen niet stoffen gaat echt niemand dood.
Bij buikgriep ben ik ook echt gevloerd, vreselijk! Echter als ik me enigzinds beter voel ga ik met chloor in de weer, toiletten, klinkjes, de was, etc, om enigzinds te voorkomen dat de rest het ook krijgt..
Als ik het kan dan doe ik het. Ben ik echt zo beroerd dat ik mijn bed niet uit kan neemt mijn man het huishouden over en springt mijn moeder bij
Nee hoor ik ben zo gek niet. Wat niet is, is niet. Komt wel weer als ik beter ben. Ziek is ziek! Daar ben ik heel makkelijk in.