Ziek en hooge koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van naomy, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    Mijn dochter van 21 maanden heb een zware keel agina wij merkte het toen ze ineens koorts kreeg 39,4 en de dag later had ze 40 graden. ze dronk slecht en at slecht dus ik zei zeg is ahhh dus naomy doet haar mond open zie ik allemaal wit op der amandeltje .heb ook de dokter gebelt en kon gelijk langs komen.blijkt ze keel agina heb dus flink ontstoken amandelen.moest zetpil geven en madicatie nou savond had ze van af smiddags al 40 graden ook na de zetpil daalde de koorts niet om 10 uur had ze ook nog 40 graden en nog steeds haast niks gedronken de medicatie kreeg ik er niet in ze vond vies dus spuugde het uit. de ha post gebelt kon langs komen kom ik daar heb die nie eens me meisje onderzocht hij schreef een ander medicijn uit die hebben we thuis gegeven en ging er beter in sn8 om half 2 had ze 40,2 graden. van een kind was niks meer over alleen een hoopje mens smorgen leek het weer beter te gaan maar smiddags om 4 uur begon elende weer weer 40 graden koorts , en ze dronk opzich wel goed en afgelopen n8 had ze 40,3 graden naomy wou alleen maar op me buik slapen en vanmorgen was het weer weg trug bij ha geweest en moest afwachten het medicijn werkt pas na 48 uur. nou je raad het al naomy heb nu weer 40 graden koorts dus vraag me af hoe het vanacht gaat anders morgen naar ha post voel me zo rot kan niks oor me meisje doen.heb vanacht ook een traantje gelaten ze is haast nooit ziek dit is 2 x pas 1ste x met 8 a 9 maand was ze bijna uitgedroogt dankzij de ha post en nu dit weer en ze komen niet eens thuis je ken gewoon er naar toe komen loop je dan met kind over straat met 40 graden koorts heb ook klachte fermelier mee genomen want vind het niet normaal iemand nog tips drinken doet ze redelijk.
    Sorry voor lange verhaal maar moest het ff kwijt :(

groetjes carola

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen met de hp! Ws. zit er nu een andere arts en wie weet kan die je meer geruststellen. Wat ik zelf altijd doe als ik bel, is het iets erger vertellen dan dat het is....... (niet helemaal netjes maar ik neem geen risico met mijn kinderen)
    Wat wel klopt is dat de meeste antibiotica pas na 48 uur werken.
    Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je kleine meid, je kan niet veel meer doen dan afwachten en je wilt alles van haar overnemen, als zij maar niet zo ziek is.....

gr.
    wup

Deel Deze Pagina