Hallo, Ik wil graag een babboe bakfiets (3 wieler) aanschaffen maar ik hoor zoveel verschillende verhalen over het fietsen met een bakfiets. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoor toch wel erg veel dat het erg lastig en eng fietsen is met zo'n bakfiets.... Alvast bedankt!!
Een vriendin van mij heeft de Babboe city. Zij vindt het helemaal niet eng fietsen, het is hooguit even wennen. Het is dat ik nog een prima fiets heb, anders had ik hem ook graag willen hebben.
Ga anders eens kijken bij een kijkdag. Die zijn er door het hele land en kan je het zelf even proberen. Ik vind het super fietsen en niet moeilijk, het is alleen even wennen. En oefenen zonder kind! Hij trapt wel zwaar (vind ik) dus wij hebben hem elektrisch genomen. Is een stuk duurder maar ik pak hem nu veel sneller voor grotere stukken. En bij glad weer is het ideaal want je bent dan heel stabiel. Dat heb je weer minder bij de city.
Het lijkt me zo leuk om met zo'n bakfiets samen met mijn dochterjte rond te fietsen en gewoon ook heel praktisch. Ga gelijk even op de site kijken voor zo'n kijkdag......