Ik vroeg me af wat jullie als tussendoortje geven aan jullie kindjes. Onze tweeling is nu 9 maanden en zitten op 3 flesvoedingen. Om half 12 krijgen ze brood en daarna een fles. Rond 17.00 krijgen ze groente. Rond 15.00 geef ik vaak een soepstengel. Ben met yoghurt begonnen maar dit is nog geen succes! Ik ben benieuwd!
Cracottes vindt Simone al heel lang lekker. Sinds kort geef ik af en toe een eierkoek. Krentenbollen zijn ook wel favoriet, en sinds ze een jaar is van die Organix Goodies. De wortelchips en de appelrijstcrackers zijn zelfs voor ons prima te eten
Fruit, soepstengel, rijstewafel, organix (vanaf 8 maanden), koekje of een broodkorst. Soms ter af wisseling doe ik op de normale rijstewafel (wel die voor baby's) een beetje boter.
Rijstewafeltje (zoutloos) en korstje brood. Als ze een jaar zijn en wij mogen provoceren (kma) dan wil ik best eens liga oid proberen of soepstengel.
Mijn dochter eet net een ander schema; om 12u een fles melk en dan slaapt ze ook, als ze wakker word, tussen 14.00-15.00 een boterham met water of diksap. En dan avondeten om 18.00u. Geen tussendoortje dus.
Hier gaven we als tussendoortje toen de 1ste zover was: soepstengel liga rijstewafel eierkoek kinderkoekjes ( dora was favo) lange vinger cracottes crackers