Iemand hier ook dat keukentje zelf geverfd, en heeft dat standgehouden in het gebruik? Hier leuk een Duktig gekocht (Dl klaagt dat de kraan 'het niet doet (ze kan ook al zelf bij de echte kraan, dus snap de teleurstelling); maar verder groot succes), geverfd, mooi, plastic onderdelen goudkleurig gespoten: niet mooi (laat los, dus alles maar weer verwijderd). Klacht ingediend bij verfwinkel. Zo jammer, nu is het weer lelijk donkergrijs allemaal. Benieuwd of dit iemand anders wel mooi gelukt is en zoja met welke materialen?!?
Hier geen Ikea keukentje maar een ander keukentje van mp en die helemaal wit geverfd met roze accenten en van een badkamerkastje heb ik een koel/vriescombinatie gemaakt. Er leuk al zeg ik het zelf haha. En nog een extra tafeltje met onderblad wat dient als extra aanrechtblad en daarin staan roze dozen om de 'rotzooi' uit het zicht te houden als ze er niet mee speelt.
Dit is die van onze kleine man. Geschilderd met hoogglans verf (kleine potjes a 9 euro bij Praxis, je kan ook wachten tot ze weer een leuke korting hebben), beetje in de kleuren van onze eigen keuken . Lichtjessnoer om de stang en een aandruklampje voor in de magnetron. Andere handvatjes. Aan de zijkant een haakje voor de ovenwant. Ik ga binnenkort onderin een mand neerzetten met alle spulletjes, hij heeft nogal veel kookgerei gekregen afgelopen maanden . Er wordt nogal met de deurtjes gesmeten, maar dat kan het keukentje wel hebben. Verf is goed uitgehard, tot nu toe geen klachten dus.
Hier ook een gepimpt keukentje. Eerst gescheurd en toen met flex lak meen ik geverfd. Omdat er wat bobbeltjes waren ontstaan opnieuw gescheurd en weer geverfd. Ziet er top uit. Verder heb ik ook een achterwandje in gemaakt en plakfolie gebruikt. Tot nu toe blijft het prima zitten.
Ziet er goed uit! Meteen veel leuker dan de standaardversie. Maar jullie hebben niet kraan/wasbak geverfd, zo te zien? (Ik had daarvoor speciaal een nieuwe spuitlak van edding gehaald, die had zonder primer moeten blijven zitten.)
Nee dat durfde ik dus niet aan omdat ik dacht dat dat niet zou blijven zitten, het heeft toch wel wat te verduren. Je zou kunnen kijken of je nog een ander merk er overheen kunt schilderen? Of je moet kijken of je een ander wasbakje (of een metalen schaal) kunt vinden met dezelfde maten, al is dat wel lastig denk ik...
Wij hebben ook een achterwandje met plakfolie bedekt. Verder de randen geverfd (met 'gewone' verf voor bijv. raamkozijn) en spotjes onder het bovenste kastje bevestigd. Nog een handdoekje, zeeppompje en schuursponsje in dezelfde kleur en dl is helemaal happy Helaas geen foto op deze pc ervan.
Ik lees mee Hier ook een Ikea keukentje toen dochter kleiner was de zijkanten roze geschilderd maar vind het nu niet mooi meer, de achterkant zit folie in een leuk patroon, maar ben nu ook op zoek naar een leuke verf kleur
Haha, leuk al die keukentjes! Ik heb een restje Flexa 'early dew' lak gebruikt; 2 lagen en blijft goed zitten. Achterwand wordt print (of afdruk-ben nog mee bezig) van marokkaanse tegeltjes en de handgrepen heb ik vervangen door een iets eleganter ikea model. Led-lampjes ook al aangebracht Plastic onderdelen lakken loopt nog; heb winkel gevraagd om een oplossing (want volgens documentatie van edding hoef en kan je polypropeen (pp) niet primen, dus wil ik een oplossing of minstens nieuwe bus lak).
Hier keukentje wit geschilderd En folie van de action er op geplakt. Nu alleen nog bedenken wat ik met het kraantje wil doen, Misschien ander kleurtje etc
Oeps ik zie nu dat het een foto van een paar weken terug is Folie met de witte stippen is vervangen door folie die ook op het kastje geplakt zit.