nou heeft onze meid vannaf dat ze door heel t bed heen gaat alleen nog dr slaapzakje aan (en pyama natuurlijk).want ze draait nog wel eens in dr bedje. ik had eerst zelf in gedachten om dr pas aan te leren onder een deken te slapen,als ze overgaat van ledikantje naar peuterbedje. maar vraag me af hoe andere dat doen met een dekentje enzo.
Eva heeft ook alleen maar een slaapzak, sinds dat ze 3 maanden is ofzo. En we houden het bij alleen een slaapzak totdat ze recht blijft liggen. Ik denk totdat er geen slaapzakken meer in haar maat te krijgen zijn . We zullen dus wel zien... had er nog niet over nagedacht in ieder geval.
Hier ook al heel lang alleen een slaapzak. Gewoon een dikke fleece met mouwen voor nu het kouder is. Ze blijft echt niet onder een dekentje/lakentje en ligt het liefst overdwars en achterstevoren in haar bed. Dus hier ook voorlopig nog alleen een slaapzak.
Bij ons een dikke slaapzak en een dekentje in een dekbedovertrekje. Gek genoeg pakt ze dat zelf ook en legt het over zichzelf heen. Dat vind ze erg lekker. Misschien kan je zoiets ook proberen?
Wij hebben toen Merel een jaar was een deken in een dekbedhoes gedaan en daar slaapt ze nu prima onder zonder slaapzak. De slaapzak hebben we een maand na de deken weggedaan en dat werkte heel goed.
Hier een dunne slaapzak en een dekentje, zonder slapzak blijft ze net zolang schoppen tot de deken eraf is, hoe strak je hem ook instopt. Als ze wat ouder is krijgt ze ook alleen een wat dikkere slaapzak aan.