Hallo allemaal, Ons kindje krijgt 4x 180+6 en heeft daar op de dagen dat ze thuis is ruim voldoende aan en komt netjesom de vier uur of langer. Nu gaat ze 1x per week naar de opvang en daar wordt aangegeven dat ze het niet redt met deze voeding. En krijgt regelmatig een uur eerder. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen? Die ene dag meer meegeven? Ik vind het zo gek dat ze 1 dag meer zou willen.. Hebben jullie tips? Groetjes!
Mijn dochtertje heeft altijd en nunog steeds veel meer gegeten in de creche dan thuis en ze zeggen dat dat veel meer gebeurt. Misschien het zelfde met de flesjes. Het is natuurlijk ook veel inspannender he in de opvang en misschien dat ze veel meer energie verbruikt en dan sneller hongerig is.
Ze krijgen meer indrukken te verwerken en zijn meer bezig. Dus het kan dat ze daarom meer verbruikt dus eerder honger heeft.
Ik zou gewoon een extra voeding mee geven, geeft toch niks als je kind een of twee dagen in de week een fles meer krijgt? Bij de opvang verbruiken kids gewoon meer energie dan thuis