Hoi hoi, Laatste paar dagen is het weer een ramp met slapen. Mijn dochter van 5 weken, is erg onrustig en huilt savond en snachts veel. Ze is elke keer wel te sussen, maar niet voor lang... Nu haalt ze die slaap overdag in. Moet ik haar dan gewoon laten slapen totdat ze vanzelf wakker wordt of haar zelf wakker maken zodat het dag/nacht-ritme niet omdraait...?
Ik probeer max 3-4 uur tussen een voeding te laten overdag en laat hem zelf verder het ritme bepalen.
Ik zou gewoon op verzoek voeden, met een max aantal uur tussen de voedingen. Ik hield een max aan van 4 uur. Niet dat het ooit nodig was....
Ik hield ook een max van 4 uur aan overdag, dit om ervoor te zorgen dat hij z'n dag - en nachtritme niet omdraaide en dat hij overdag voldoende binnen kreeg en niet opeens 's nachts 3 of 4x een fles wilde omdat hij er overdag maar 2 of 3 op had zeg maar.
Hanks voor de reacties! 4 uur ertussen is wel erg optimistisch in dit geval. Als ik geluk heb komt ze snachts maar om de 3 uur.. Lol maar dan zal ik die 3 uur aanhouden.