Hoi, Weet eigenlijk niet of dit bericht op de goede plaats staat, maar zet het toch ff neer. Vanaf 5 febr ga ik met zwangerschapsverlof, maar kreeg vandaag een brief van mijn werkgever waar in stond dat we de komende tijd een aantal bijeenkomsten zullen hebben. Maar ben ik verplicht om daar heen te gaan? Stel dat de kleine is geboren, dan heb ik daar weinig zin in. Wat vinden jullie daarvan? Of ben ik het wel verplicht? Ik dacht vraag eerst jullie, want mijn werkgever zal zeker zeggen van ja vandaar. Bedankt voor de reacties alvast. Liefs Britt Edit Moderator: Verplaatst naar Zwanger & Werk. Graag opletten waar je iets post.
Okay daar heb je een punt. Wilde graag weten hoe jullie erover dachten, zodat ik wist wat ik kon zeggen als mijn werkgever zijn zin probeert door te draven. Bedankt voor je antwoord! Liefs britt
ach.. Ik snap je baas ook wel. Die wil je natuurlijk niet missen Maar helaas voor hem, volgens mij hoef je toch echt niet te komen hoor.
Nee je bent het niet verplicht maar ik ben wel eens gegaan omdat het voor mijzelf echt nadelig zou zijn als ik dat zou missen. Ik kon het toen ook organiseren thuis om even weg te zijn dus ik ben wel gegaan.