ziek en zwanger

Discussion in 'Even voorstellen' started by cindieke, Oct 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindieke

cindieke Nieuw lid

Oct 1, 2008
    3
    0
    0
    hallo allemaal...
    wat heb ik veel gehad aan de verhalen die ik al gelezen heb...ik zal me even voorstellen. ik ben cindy en 31 jaar oud enne .....7 weken zwanger...
    heel speciaal...ik heb dit jaar veel voor me kiezen gehad...in het kort...
    longontseking en pleuritis gehad, hartinfarct en itp ( eigen afbraak van bloedplaatjes). ik slik veel medicatie, ook de pil. maar wat gebeurde er...ik ben zwanger geraakt...het is een enorme onzekere tijd, ik ben nog niet geheel beter, en nog aan het revalideren...
    het was dus niet gepland maar zeer zeker gewenst...het lijkt een hoofdprijs van wat ik allemaal heb meegemaakt...maar het maakt me ook wel angstig...ik ben nu al twee keer naar de gyn. geweest en gister klopte het hartje...wat was ik blij...dat er iets levends in mijn buik zit....
    ik moet nu elke week naar de gyn. eenmaal per twee weken naar de oncoloog en eenmaal per twee weken naar de cardioloog dus bezig blijf ik wel....mijn vriend is wel erg bezorgd...niet alleen om de baby maar ook om mij...kan mijn lichaam dit allemaal wel aan...maar ja dat zien we wel als we de spannende tijd voor bij zijn dan zal het wel goed komen, ik ben me er van bewust dat de mogelijk heid er heel goed bestaat dat mijn lichaam het vruchtje afstoot....maar hoop dat ik dit wondertje bij ons mag houden.....nou dit is mijn verhaal...

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Jeetje dat is zeker niet niks wat je allemaal voor je kiezen krijgt.
    Ik hoop dat alles verder goed met je zal gaan en dat toch nog een fijne zwangerschap mag hebben.

Liefs wolly :)

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Welkom :)

Wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat met jou en je zwangerschap alles goed gaat en dat je over iets meer dan zeven maanden je eigen wondertje in je armen mag houden.

Groetjes Fly

4. maenmo

maenmo Lid

Aug 30, 2008
    43
    0
    0
    hoi

Ik hoop dat alles goed mag gaan, je inderdaad aardig wat voor je kiezen gehad veel sterkte de komende tijd groetjes monique

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Wow een heel verhaal ik zal hard voor je duimen dat je lichaam jullie baby accepteerd en dat alles goed mag gaan :D

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

7. cindieke

cindieke Nieuw lid

Oct 1, 2008
    3
    0
    0
    hallo
    dank je voor jullie lieve reacties, gister bij de gyn. geweest en het hartje klopte...en is 5 mm.
    veel medicatie is er nu af, en ben ik aan het afbouwen. met de 12 e week krijg ik een nekplooi onderzoek en met de 20e week krijg ik een grote echo in het academisch ziekenhuis om te kijken of alles goed is met de organen ivm medicatie gebruik. het gaat goed...mijn lijf zelf geeft af en toe wat strubbelingen maar ik kan nu natuurlijk alles aan he hahaha...

8. sassie84

sassie84 Lid

Jul 4, 2008
    10
    0
    0
    hallo,

welkom tussen ons. ik hoop dat je 9 maanden lang kan genieten van je zwangerschap...

groetjes sassie

9. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    heel veel sterkte met alles en het kindje gaat je zeker helpen in deze periode want zo een wondertje maakt je heel sterk

groetjes en sterkte met alles

Share This Page