kinderwagenbak te klein?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luuz, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    volgens mij is hier ooit al een topic over geweest maar kan m zo niet weer terug vinden..

We hebben een bugaboo Frog, maar nu is het geval dat de bak te klein word.. Hij is 'nog maar' 59 cm lang ongeveer maar zoveel ruimte heeft hij niet meer qua lengte.. Vanaf wanneer kan ik de kinderwagen 'ombouwen'? hij ligt dan zeg maar een beetje schuin naar beneden (zoals een wipstoeltje zeg maar)

alvast bedankt..

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon had ik vanaf 4,5 maanden in de wandelwagen, de bak was toen ook te klein. Had de wagen in de ligstand en dit ging prima! Mijn zoon is erg lang vanaf toen hij geboren was al... ik kon niet anders toen omdat de bak vrij snel te klein voor hem was.

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    onze vent kon met 3 maanden ook niet meer in de bak. toen ben ik de wagen om gaan bouwen, maar onze buggy kon wel in de lig stand... ik weet niet of de bugaboo dat ook kan? maar goed.. als je ventje er niet in meer in past... je moet toch wat natuurlijk! Vooral met dit mooie weer!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hij kan nog wel een maandje ofzo hoor denk ik.. Maar wil niet dat hij nog maar één cm boven zijn hoofdje over heeft en dan met zn voetjes tegen de onderkant aantrapt.. Hij groeit zo'n 2cm per maand dus volgende maand is het echt wel afgelopen denk ik.. Kan m dit weekend wel even ombouwen en kijken hoe hij er in ligt..
    anders word het voorlopig de Maxi Cosi maar op het onderstel;)

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik denk dat je hem dan toch beter in de 'buggy' kan zetten dan in de maxicosi.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    SanneT
    ja precies.. In de MC heeft hij het zo snel warm dus vind dat een beetje zielig.. Hij komt daar standaard met ruim 37.6 uit met of zonder jasje.. met de wandelwagen kan ik hem makkelijker aankleden naar het weer

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    SanneT
    Ja wil het ook liever niet.. Ik wil hem alleen gebruiken voor in de auto als autostoeltje zeg maar.. Zeker omdat ze er zo krom inliggen. \
    Hij heeft ook een hekel aan de MC dus dat scheelt hha

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, precies.. in de 'buggy' heeft ie inderdaad meer ruimte.. en ligt ie ook meer in dan in de mc. ik zou m lekker om bouwen!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ga het dit weekend gelijk even proberen als mn man weer thuis is.. Ben er dus niet te vroeg mee..

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    neejoh! De ene past er met 6 maanden nog in, en de ander groeit er dus met 3 maanden uit. Je kan moeilijk je kind er nog inproppen!;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha zie L. al liggen hoor.. half liggend tegen de bovenkant aan. kan ie gelijk naar buiten kijken:D

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    wij hebben ook een frog, maar ons mannetje heeft daar tot 7 maanden in gelegen. hij was toen 68 cm...
    Ik vond het wel makkelijk met het koude weer, lag hij nog lekker beschermd.
    Maar als je het gevoel hebt dat het niet meer past, kan je hem gewoon ombouwen. De wandelwagen kan namelijk ook heel erg plat! En het is nu iets beter weer, dat scheelt ook!

Vond het alleen na het ombouwen zo vervelend dat als je ergens heen gaat je het campingbedje mee moet slepen... Eerst sliep hij overal in de wagenbak!

Veel succes met het afscheid nemen van je bak... als ze in de inzet zitten lijken ze al zo groot!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb hem er gistermiddag nog eens ingelegd en op zich qua lengte lukt het nog wel een paar weken(hoop ik) alleen zodra hij slaapt klimt hij naar boven en stoot dus zn hoofd tegen de bovenkant.. Hydrofielluier ertegen aan lukt ook niet, die pakt hij vast en gooit hem alle kanten op;) weet alleen niet waar manlief dat spul heeft gelaten dus moet dit weekend nog even afwachten;)

Deel Deze Pagina