tot ze eindelijk naar de basisschool mag na de zomer! Erg he.....maar ik zie er helemaal niet tegenop! Ik merk gewoon dat ze er echt aan toe is en nu best al kon gaan de hele week Nog meer mama`s die er helemaal niet tegenop zien als hun kindje naar de basisschool gaat?!
Hihi die van mij zit er al een poosje op maar het is wel een herkenbaar gevoel!! Op een bepaald moment zijn ze er echt klaar voor he? Wel heel fijn want je hebt het ook wel eens andersom, dat lijkt me erg lastig!
Ja hier indt ze de psz al geweldig en heeft het er altijd over en nu thuis weet ze gewoon niet meer wat te doen! Nu is het ook geen weer om veel buiten te zijn natuurlijk......maar ik en mijn dochter hebben er gewoon veel zin in hahahahaah
en zwanger van de 3de zie ik?! Leuk.....dat hoop ik misschien ook nog eens te worden al twijfel ik opeens de laatste tijd....
ja die laatste maanden voor de basisschool zijn best pittig...had ik ook. Ik vond het de eerste dag wel even moeilijk ( natuurlijk) maar daarna...heerlijk. Wat een ander kind ineens. Ze kan zich werkelijk overal mee vermaken en lekker spelen met vriendjes en vriendinnetjes
hier duurt het nog wel even totdat zoontje naar school mag gaan maar ik denk wel dat hij het erg leuk zal vinden. kreeg een poos geleden (toen hij net 2 was geworden) al een brief in de bus van alvast uitkijken naar een schooltje. vond dat zo leuk! niet dat ik hem liever niet thuis heb de hele dag hoor maar ik ken hem goed genoeg en weet dat hij het enorm leuk zal vinden op school
Ja mijn dochter vindt het dus ook echt verschrikkelijk leuk op school. Zo blij mee. Ik ook vroeger trouwens.
Ik vond het ook heerlijk dat ze ging hoor! ze is nu 4 1/2. Toen Benjamin werd geboren was ze redelijk moeilijk even en omdat Fleur van 1 juli is zat de zomervakantie er nog tussen voor ze eindelijk naar school kon!! En nu...de laatste twee dagen thuis omdat school dicht is met bevroren leidingen!! gelukkig vermaakt ze zich wel een beetje maar ik ben blij als ze morgen weer lekker naar school mag . Wat betreft een derde kindje, zit er hier niet in met mijn leeftijd en ik vind het wel mooi zo....je bent er toch weer zooooo mee bezig. Kan niet wachten tot Ben ook groter is en we meer kunnen gaan doen. Zo beperkt met die slaapjes etc...pfff.... Groetjes, Charlie
Ik kan niet wachten....... Hij is er aan toe maar mama nog veel meer hoor Ooh wat kijk ik er naar uit om lekker de dagen dat ik vrij ben zelf te kunnen indelen en niet boodschappen te moeten doen met een jongentje die vervelend doet of mijn huis in 1 keer kan doen zonder gestoord te worden. En mensen die dan vragen aan mij...wanneer komt de 2e?? Uuh niet krijg dalijk weer mijn vrijheid terug haha!
ik moet 3 jaar een 6mnd en 3 weken totdat ik een heel leeg huis heb, er wordt hier druk afgestreept!!!!!
Ik zie er ook naar uit hoor Hij gaat nu 2 ochtenden naar de psz en denk erover om 'm 4 ochtenden te brengen tot hij naar de basisschool gaat. Hij vindt het helemaal geweldig op de psz en aangezien ik nogal immobiel ben door de zwangerschap, kan ik niet met hem spelen zoals hij graag wil (voetballen, rennen, klimmen...) Het zal heus even moeilijk zijn in het begin, maar ik denk dat het voor ons allebei goed is.
Ik en mn zoontje keken er ook enorm naar uit. Toen het eenmaal zover was, was het wel even raar, en omschakelen. Maar och wat ben ik blij dat hij op school zit, en hij ook, Hij gaat met zoveel plezier erheen. Merk wel wanneer hij toe is aan vakantie zeg, dan zijn ze gewoon opgebrand. Ik snap nu waarom zoveel vakantie whahaha. Maar na een week merk ik ook weer dat hij weer toe is aan school. Pfff hou mn hard vast voor de zomervakantie, bah 6 weken zijn lang hoor Och nu klink ik als een ontaarde moeder, maar zo bedoel ik het niet hoor
Ik ben er ook al aan toe haha Mijn dochter is alleen nog maar net 3 (van december 2008), dus nog een heel jaar wachten!
aaaah ben dus niet de enige hahahahaha..... Ja toen ze 2 jaar was vondt ik dat ze er zo aan toe was om naar de psz te gaan en nu met 3 merk ik echt dat ze er ook aan toe is om naar school te gaan! Ze is gewoon te "oud" aan het worden om de hele dag rustig te spelen...ze moet meer actie hebben en ze wil gewoon graag dingen leren nu. Ook lijkt het me heerlijk dat er eindelijk professionals haar dingen gaan leren...zo hoef je je niet meer druk te maken of ze wel genoeg leert en gestimuleerd wordt. Dat heb ik soms.....dat ik denk bij mezelf...moet ik haar meer dingen leren of is het nog te vroeg enz.....hebben jullie dat ook?
Heb ik ook hoor. Mijn zoontje is geen knutselkind dus we doen het eigenlijk ook nooit maar dan denk ik weleens ooh jee moet ik dat niet met hem gaan doen. Of puzzelen of wat dan ook. Maar als ik dan kijk wat hij al wel weet qua alfabet en cijfers enzo dan denk ik hij weet echt al een hoop! Vind het ook een lastig iets hoor en daarom is het fijn als hij dalijk naar school gaat.
ja ze vindt kleuren en verven wel leuk maar dat doet ze ook al een tijdje nu dus ja Ze moet gewoon meer gestimuleerd worden denk ik....en tja ik ben geen leraar hhahaha Ik vondt het bekijken van de school ook gewoon helemaal leuk voor haar! Ik heb er gewoon zo`n zin in voor mijn meisje en zie er niet tegenop als de dag komt...misschien wel fijn he hahaha