Welke sport zoontje 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door miranda2611, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda2611

11 jan 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wat zouden jullie doen?
    Mijn zoontje wordt over een half jaar 4 en ik zit er aan te denken om hem op een sport te doen maar ik weet niet wat.
    Zit al te denken aan zwemles of judo. Of is het uberhaubt nog niet verstandig om hem op een sport te doen?

Groetjes,

Miranda

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik zou hem met 5 jaar op zwemles doen en dat samen met school wat hier voldoende voor mijn kinderen.

3. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik zou idd even wachten hoe het met hem gaat op school. Vaak is dat toch best een grote verandering.
    Als je ziet dat het goed gaat kan je daarna altijd iets kiezen. Hier 'moesten' ze eerst hun A diploma halen voordat ze voor iets anders mochten kiezen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou niet gelijk met school en een sport starten. Mogelijk heeft hij daar totaal geen energie meer voor. Eerst maar eens kijken hoe het met school loopt en dan na een maandje of 3 verder kijken. Dan zou ik eerst informeren hoe het zit met wachtlijsten voor de zwemles en dan a/d hand daarvan een keuze maken.

Ik vind judo ook altijd wel een goede optie verder moet ik zeggen. Maar mogelijk is er via school/gemeente ook wel wat te doen, zodat ze diverse sporten kunnen uit proberen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij starten pas met 5.. aankomende zomer gaat hij wel een soort zomerkamp hockey doen.. een paar keer in de zomer een introductie voor hockey en dan vanaf volgend jaar (5 jr) echt lid worden.

Deel Deze Pagina