ziek ik word er letterlijk ziek van

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL

omg! :d

2. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL

Klopt. Je bent resistent daarna.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het verrotte is dus dat er 3871927 soorten virussen zijn. Poosje terug begon de oudste die nam wat mee van school. 3 dagen later had de kleintste iets maar een heel ander ziektebeeld de dag erna dochter de vijfde ziekte. 2 dagen later moest ik met spoed naar de dokter en ik had een dubbele longontsteking door een sluimerend viRus. Waarschijnlijk hebben we alle vier een ander virus gehad. En dan kun je poetsen wat je wil en wassen wat je wil. In die 2 weken is er 2 liter dettol door gegaan. Maar nog werden we allemaal ziek waarvan ik 2 weken lang met 2 puffers en totaal niet aanspreekbaar

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik word een beetje moe van jouw aannames en gebitch. Waar lees jij dat ik mijn kind niet knuffel als het ziek is.
    Potverdikkie! Doe ff normaal!
    Wat een ongelofelijk rellen om niks. Laat een ander in haar waarde. Als ik het toilet extra schoonmaak bij ziekte of handschoenen gebruik bij het opruimen dat betekent toch niet direct dat ik mijn kind dan ook niet aanraak.:x

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    O bah. Wat naar he. Hier ook. En we steken elkaar steeds opnieuw aan. Nu lijkt het met mijn dochter beter te gaan en nu komt mijn man ziek thuis. Gaat maar door

Beterschap

6. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Klopt hoor. Overigens kun je elkaar of jezelf meerdere keren besmetten, alleen reageert je lichaam de tweede keer niet met ziek zijn zoals bij griep.

Norovirus is dacht ik ook een gevalletje apart, de resistentie van je lijf tegen het norovirus duurt vrij kort waardoor je dit virus dus inderdaad meerdere malen na elkaar kan krijgen. Dus misschien toch het advies van Maartt opvolgen ;)

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Idd zijn er verschillende virussen enzo. Maar je kunt beter proberen om verdere besmetting te voorkomen. Dat doet iedereen toch ook?
    Heb niet alles gelezen. Maar ik weet zeker dat Maartt het lief bedoelt!

8. mumija

mumija Niet meer actief

Ik geef je helemaal gelijk hoor. Zo doe ik het namelijk ook.
    En of het de juiste manier is of niet; ik heb gewoon weinig zin om op een wc te gaan zitten die net volgescheten/gespuugd is geweest, zonder dat daar weer chloor in heeft gestaan.
    Hetzelfde met deurklinken etc, die maak ik dan wel meerdere malen per dag schoon.
    Met van die wegwerpdoekjes is dat zo gepiept.
    Beddegoed/pyjama's/knuffels/kussens/doekjes lekker hoog wassen elke dag, ramen lekker open.

Nee hoor, ik vind jou advies veruit het beste. Als ik hier met een virus te maken krijg, wil ik het zo snel mogelijk weg hebben.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik doe dat dus ook! Alles wat daar staat...
    Duurt mij al te lang hier dat gespuug

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Je kunt natuurlijk ook de drang hebben om anderen belachelijk te maken en steeds pogingen doen om een reltopic te regelen! ;)
    Zeker weinig te roddelen op de Facebook groep ofzo?

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Niet reageren, je bedoelingen zjn goed. Hier Werd zoontje zondag ziek, in de auto alles onder gespuugd ( leren bekleding gelukkig). Thuis in de douche, en alle kleren gewassen en ben ook direct naar de supermarkt gegaan voor chloor.

12. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Hier dan geen poep of kots virus.

Maar wel het snot virus!

Begin dec ik snot verkouden toen kindjes toen vriend. Kindjes nog steeds verkouden ik hoest nog steeds de longen uit mn lijf en vriend begint ook al.

Ook loop ik al 5 mnd met een terugkerende keelontsteking te kwakkelen..

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat een knap staaltje niet lezen wat de ander schrijft weer ;)

Maar goed.. Ik ben ook nogal van het goed op de hygiene letten... zeker bij buikvirussen.. op het werk een keer norro virus gehad toen moesten we dus echt met mondkapjes en witten pakken overschoenen e.d. lopen... dus zo gek is het niet.

En zeker als het zo blijft terugkeren is het een goede tip te proberen zo hygiënisch mogelijk de ziekte te behandelen zonder te overdrijven natuurlijk.

TS Heel veel beterschap hopelijk zijn jullie snel weer allemaal op de been kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt..

Deel Deze Pagina