Van nr 2 overstappen naar 3 of volledig koemelk?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lt20, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo,

Mijn dochter drinkt momenteel nog 2 flessen Friso standaard 2. In de ochtend, half uurtje na haar boterham en s'avonds voordat ze gaat slapen.

Nu zie ik dat er vanaf 12 mnd Friso standaard 3 is, maar volgens mij mogen ze met 12 mnd toch ook volledig over op 300 cc koemelk?

Het pak is sinds vanavond op dus weet niet zo goed of ik morgen nog een pak moet halen of 2 flesjes van 150 cc koemelk kan geven?

Voor de mama's die koemelk geven; maken jullie deze warm in de magnetron?

Bedankt!

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ze zeggen dat het beter is om nog opvolgmelk te gebruiken, maar ik ben bij beide jongens vanaf een maand of 12 overgestaptop gewone melk! En ze zijn kerngezond!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik denk huh heb ik nou 2 berichtjes geplaatst maar we hebben dezelfde banner ;)..

Deed je de melk nog warm maken? En dan 2 x 150 cc in verband met de 300 cc max?

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier geen ervaring mee (dochter lust geen melk dus nadat de pap geintroduceerd was wou ze dat ook niet meer) maar ik denk dat peutermelk beter op hun is afgestemd. Dat maakt koemelk natuurlijk niet slecht.

Het is net wat je zelf wilt.. En ja, peutermelk is ook een stukje duurder dan gewone melk. Nou is prijs niet voor iedereen van belang maar toch.

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Poehhhh...2 x 150 dat weet ik echt niet meer...... de jongste word in augustus 3, dus sorry even vergeten!
    Ik maakte het altijd nog wel een beetje warm!

6. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hahah inderdaad dezelfde banner!
    Die van mij is iets completer.. ;)

Deel Deze Pagina