dit moet ik even kwijt...

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Marieke1983, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

...over mijn gastouder.

wat een supervrouw is het toch! vanaf begin af aan vindt Ties het daar geweldig. hij was een onrustige baby maar in haar armen viel hij altijd zo in slaap. nu wil hij nooit naar huis en wordt gewoon boos als ik hem kom ophalen.

gister kwam ik rond 18.00uur (ipv uurtje later) en gingen ze net aan tafel. (Ties zit er dan in de kinderstoel bij en eet mee) er werd gelijk een bord voor me bijgeschoven en ik kon ook mee-eten. helemaal super!

vandaag was nog wel het toppunt: ik was met Ties naar een speeltuin geweest en we reden weer naar huis. opeens begint ie keihard te brullen en naar buiten te wijzen. wat bleek: we reden langs de gastouder maar daar gingen we niet naartoe en dat wilde hij wel. echt helemaal geweldig!!!!!

ben heeeel blij dat ik voor zijn broertje of zusje ook al een plek heb vastgelegd, wil nooit meer een andere oppas voor mijn kinderen!!

zo, dat is eruit :) :D

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Heerlijk is dat hè? Fijn dat het voor hem (en jou) zo vertrouwd is!
    Hier ook zo'n gastouder! Kan en wil altijd wel op onze kleine passen, en is super lief!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.831
    9.336
    113
    Gelderland
    Oh wat super!! Waar zit die gastouder?;)
    Mijn zoontje wilt ook nooit mee naar huis vanaf het kdv en kijkt nooit op of om als we weg gaan, helemaal super!

4. tulip

tulip Niet meer actief

zo wat fijn zeg, daar heb je het zeker mee getroffen!!!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Luna, in eindhoven zit ze.
    Fijn dat jullie ook zulke fijne gastouders/leidsters hebben en dat kinderen niet naar huis willen. Er wordt me vaak gevraagd of ik dat niet vervelend vind, maar waarom zou ik? Ties zit nergens beter dan daar.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh wat fijn is dat!
    Heel herkenbaar, alleen dan met het KDV.
    De jongste wordt helemaal wild als hij de leidster ziet en kan alleen nog maar lachen. Helemaal gek is hij op haar. Ook op de andere trouwens, maar zij springt er echt uit.

En de oudste ook, ze hebben een hele grote speelhal waarin ze kunnen fietsen, glijen, skippyballen en een grote ballenbak.
    Echt niet dat we naar huis kunnen gaan zonder dat hij in die hal heeft gespeeld. Dan wordt hij woest, hahaha.

7. misa

misa Niet meer actief

Dat klinkt goed zeg!!

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Auww...hier ook een superlieve gastouder. Kids hebben het er zo naar hun zin alleen doordat ik nu al een langere tijd werkloos ben hebben we nu besloten om afscheid te nemen van de gastouder. Stond met tranen in mn ogen toen ik het vertelde.....hoop nog zo dat ik deze maand werk kan vinden en ze nog geen andere kindertjes heeft......

Deel Deze Pagina