Dankjewel voor alle reacties voel me gesteund. Ben vandaag met me zoontje naar de huisartsen post geweest. Zei vinden hem inderdaad erg suf, duf en geen goed reactie vermogen hebben. Bloed afgenomen en plas luiert achter gelaten. Hopen dat hij snel beter word!!! Mijn lieve mannetje
Heel veel beterschap gewenst, dat ie maar gauw weer het vrolijke actieve jochie is. Heb je nog een soort van uitslag gekregen van het bloedprikken en de luier?
mijn zoon heeft vorig weekend ook hoge koorts gehad van zaterdag tot maandag, dinsdag werd de koorts beter maar ging hij slecht drinken, heel veel slapen en huilen, nu intussen sinds donderdag\vrijdag gaat het weer goed. hij had een stevige griep te pakken echt zo zielig
@naomi1971 Niks gevonden in bloed en plas. Wat en opluchting was dat! Het begint beter te gaan met me mannetje. Hij heeft weer oog voor tommy (lievelings knuffeltje) waarschijnlijk en griep te pakken gehad. Dankjewel voor de belangstelling! Voelt goed dat ik me zorgen kan bespreken.
@miss geul Ja, echt zo zielig voor die kleintjes hé!? Ik ben vandaag ook zo blij/opgelucht dat me mannetje langzaam weer de oude word.
mandiie heel herkenbaar mijn manneke is intussen weer zichzelf alleen een ander slaapritme eraan overgehouden. fijn dat je je manneke weer een beetje zichzelf word. beterschap voor aankomende dagen.
@missgeul Fijn dat jou mannetje weer helemaal zich zelf is! Een ander slaap ritme geen probleem als hij dat er ook aan over houd. zolang hij maar weer lekker zich zelf word. Dankjewel voor de beterschap.
Vanochtend twinkel oogjes, boeven streken en monsterlijk lief! Me mannetje is weer helemaal zichzelf..... Wat heeft deze week lang geduurd, phoe. dank aan iedereen voor tips, geruststelling, belangstelling en medeleven! Groetjes