Baby Born pop

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zara75, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    M'n dochter heeft van Sinterklaas een babybornpop gekregen. Tot nu toe is het een grote miskoop.
    Hij zou oa. kunnen plassen en huilen.
    Je moet de pop rechtop houden en dan het water erin spuiten ; zo goed als alles loopt meteen uit de mond terug en de rest komt er vanonder meteen uit, ook al houden we de pop rechtop.
    En volgens mij ook nog eens uit het verkeerde gaatje.
    En doordat het water er zo snel uitloopt lukt het ook niet om de pop te laten huilen.
    Doe ik iets verkeerd???
    Op deze manier wil ik mijn dochter er niet mee laten spelen, het wordt hier een groot waterballet...

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Wat vervelend! Geen ervaring maar heb je al op YouTube gekeken soms staan daar de vreemdste dingen op.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    De pop huilt bij ons ook niet, nooit gedaan. Dat alles er meteen uit komt herken ik dan weer niet lijkt me een defecte pop, het water slikt ie wel weg bij de mond bij ons. Als je op zijn naveltje drukt moet de pop normaal gaan plassen. Ik zou er mee terug gaan naar de winkel en vragen of je hem mag omruilen.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb met de laatste verjaardag van mijn dochter ook overwogen om een Baby Born te kopen na wat online zoeken bleek dit een veel voorkomende klacht te zijn.

Ik zou dus met de pop terug gaan naar de winkel.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Probleem is dat ik hem ergens in oktober online bij de Blokker gekocht heb en ik kan de aankoopbon niet meer vinden... Hoop dat ik.nog iets in m'n mailbox kan vinden..

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Gevonden!

7. Babypink

Babypink Lid

14 jun 2015
    93
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dochter heeft een Babyborn en dat gaat prima.
    Gaat huilen als je in haar hand knijpt. Dit heb ik dus niet laten zien aan dochter, beetje vreemd om aan te leren dat het oke is om iemand in de hand te knijpen.
    Qua plassen van de pop gaat het ook goed. Babyborn moet wel echt in de zithouding, anders plast ze niet

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik weet niet of dit exact dezelfde zijn als 23 jaar geleden, maar de mijne deed het altijd perfect? ik zou teruggaan naar de winkel

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind de babyborn ook erg tegenvallen. Huilen ging hier ook heel moeizaam. Plassen doet ie op zich wel, maar blijft altijd wat in zitten dus daarna is het alsnog overal nat na het drinken. Doe de babyborn tegenwoordig kruidvat luiers maat 0 om haha. Die absorberen tenminste beter dan die poppenluiers.

Hier was ook al heel snel een ooglid kapot, die blijft hangen, dus als de pop ligt dan blijft er 1 oog open staan. De wimpers zijn er ook vanaf bij dat oog.

Al met al een grote flop. Al vind mn dochter m nog steeds erg leuk, daar gaat het uiteindelijk om haha.

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dat laatste hebben wij ook!! :$ Hihi

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here...

Ik denk dat je even een het draaidingetje op de rug moet draaien.
    Je kunt de pop namelijk "dicht" draaien zodat hij mee kan in bad zonder vol te lopen.
    Geloof dat je hem half of een kwart slag moet draaien.
    Er staat overigens in de handleiding precies hoe ver je moet draaien.

Deel Deze Pagina