Ziek maar geen koorts/griep

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Dames sinds gisteren voel/ben ik wcht belabberd. Ik kan de hele dag slapen en nog ontzettend moe zijn. Ik eet bijna niks maar heb zo een "vol" gevoel. Ene moment koud andere moment breek het zweet me uit. Draaierig en sta te trillen op mn benen met af en toe hartkloppingen erbij. Ik heb geen verhoging geen koorts geen griep en en ook zeker niet zwanger. (dan zou ik echt maria zijn want ben sinds de
    Prikpil al bijna 4 weken ongesteld :()

Iemand een idee wat mij scheelt?

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zo begon een virus bij mij ook..

Ik was die dag zo in slaap gevallen, uren later werd ik wakker. Idd ook dat warm/koud steeds. Later op de avond begon mijn maag om te draaien..

Maar het kan net zo goed iets anders zijn hoor!! Beterschap!

heb er vanmiddag een topic over geopend .. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/410800-heerst-virus.html

3. lennylenn

Ojee had jouw topic ook gelezen. Pfff zit ik echt niet op te wachten. Jij ook beterschap!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje!! Hopelijk ben je dan zo beroerd omdat je lichaam vecht tegen het virus, en wordt het uitgeschakeld voordat je boven de pot moet hangen :)

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

beterschap ermee lijkt me echt niet fijn

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb het ook...bah! Moe, moe, moe! En wel verhoging, ik had het ijskoud gisteren en had 38.6. Nu slap en vol gevoel op de maag. Ik hoef gelukkig nog niet over te geven...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Verkoudheidsvirus.

Zo flauw, want eigenlijk ben je gewoon goed verkouden, maar als je je daarmee ziek meldt, dan nemen ze je niet serieus, want als je gewoon verkouden bent (beetje niezen en snotteren), kun je wel werken. Dit is alleen een zware...

Beterschap! Ik zou zeggen: Lekker in bed met een warme kruik, veel drinken en rusten en lekker uitzieken!

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ohjee, zo ben ik ook begonnen vorige week en lig inmiddels al sinds het weekend op bed!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoe gaat het er vandaag mee ?

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    herkenbaar. ik dacht ook dat de griep was begonnen maar de huisarts concludeerde bronchites. alleen nooit geweten dat je daar zo ziek van kan zijn zeg.

11. lennylenn

Vandaag gaat t een beetje ok. Nog wel van die trilpootjes en gauw moe

Deel Deze Pagina